پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
به همت کانون معبر نور افلاکیان (منا):
جمعه گذشته 15 مرداد ماه، گردهمایی سالانه کانون معبر نور افلاکیان(منا) با حضور پیشکسوتان کازرونی جبهه و جنگ مقیم شیراز در منطقه خانه زنیان برگزار گردید .

به گزارش کازرون نما به نقل از شهرسبز، در این همایش سالانه، جمعی از رزمندگان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس کازرونی حضور داشتند.

دیدارها انسان را به یاد دوران جوانی این عزیزان در جنگ می برد. جایی که در هنگامه نبرد دوستان فقط دل در گرو محبت و عشق به هم زندگی می کردند. صفا و صمیمیت یادگاران آن دوران، انسان را به غبطه وا می داشت که اینان با چه صداقت و خلوصی آن دوران را پشت سر گذاشتند و امروز درگیر زندگی سخت خویشند.


در این برنامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام رهنورد اقامه شد و حاج حسین پیروان مدیر عامل کانون منا در مورد فعالیت های این کانون سخنانی را بیان داشت.

وی در ادامه صحبت هایش از عزیران ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ دوران دفاع مقدس قدردانی کرد و گفت: در جلسه های آینده به طور مفصل از این عزیزان که چند نفرشان به رحمت خدا رفتند تجلیل خواهد شد.


در ادامه این نشست، حسن ملک زاده یکی از یادگاران دفاع مقدس در رابطه با یادواره شهدای کازرونی در گردان فجر لشکر 33 المهدی(عج) توضیحاتی را به حاضران ارائه کرد.

همچنین در این گردهمایی، رزمندگان در گروه های مختلف چند نفره، به ذکر خاطرات خود پرداختند.

نشست سالانه رزمندگان کازرونی مقیم شیراز برگزار شد + عکس

عکس: سعید حق طلب

قابل ذکر است که این گردهمایی در باغ یکی از خیرین کازرونی(حاج پرویز شکری زاده) به همت کانون منا انجام گرفت و هزینه آن توسط خود دوستان و یادگاران دوران دفاع پرداخت شده است. 

نویسنده: حسین پیروان
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالرسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
0
0
کسی سختی ودرد مارزمندگان ارتش رانفمید 23ماه خط مقدم بودم کاش اون یه تیکه کارت ایثار را هم نمی دانند مابودیم که ازگرسنگی برای زنده ماندن ... خوردیم مابودیم که هرشب شناسایی وگشتی رزمی می رفتیم ولی سالم بر می گشتیم آخرش چی شد ما جنگیدیم گشتیم دفاع کردیم ولی سالم بر گشتیم که هیچ سهمی از همه چیز نداشته باشیم واقعا مارزمندگان ارتش گلایه مندیم اگه می خوردم زمین ویک پرونده اعزام به بیمارستان داشتم الان زندگی بهتری داشتم الان گوش هایم سنگین شده رفتم دکتر گفت باید سمعک بزنی سازمان تامین اجتماعی کارهای سخت وزیان آور رازودتر باز نشسته می کند کسی صدامات دوران دفاع مقدس را باور ندارد من ایمان دارم که خدا جای حق نشسته /
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷