پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
به منظور حمایت از کودکان سرطانی:
امروزه در جامعه، هنر نقش فراوانی در میان مردم دارد؛ به طوری که برخی از خانواده ها دراین تلاشند فرزندان خود را در زمینه های هنری ثبت نام کرده تا شاهد پیشرفتشان باشند. که این هنرها نقاشی، خطاطی، بازیگری، عکاسی و ... می باشد که در حال حاضر، در میان کودکان و نونهالان، نقاشی با توجه به شرایط سنی، خودش را پررنگ تر از بقیه هنر ها جلوه داده است.

به گزارش علی گلچین خبرنگار کازرون نما، با خبر شدیم که در یکی از آموزشگاه های هنر کازرون به نام کمال الملک، کودکانی خوش ذوق و باسلیقه، مدت هاست مشغول به تصویر کشیدن نقاشی های خود می باشند، تا بتوانند نمایشگاهی برگزار کنند.

آئین گشایش این نمایشگاه در بعداز ظهر یک شنبه با حضور عبدالرسول حکیم استاد پیشکسوت هنر، صادقی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون، جعفری ریاست کتابخانه شهید آیت الله مدنی و جمعی از مربیان و هنرمندان این آموزشگاه و خانواده هایشان در طبقه اول کتابخانه شهید مدنی کازرون برگزار شد.

کودکان آموزشگاه هنرکمال الملک نقاشی خود را به نمایش گذاشتند.

در این خصوص سرکار خانم فاطمه احیایی یکی از مربیان نقاشی آموزشگاه کمال الملک به خبرنگار کازرون نما گفت: این نمایشگاه به پیشنهاد جمعی از کودکان و خانواده ی آنها برپا شد که هم از نزدیک شاهد خلاقیت فرزندانشان باشند  و هم اینکه خانواده ها را جهت گسترش هنر تشویق کنند .

این مربی هدف دیگر از برپائی نمایشگاه نقاشی را، راه اندازی بازارچه خیریه معرفی و خاطر نشان کرد: کلیه درآمد فروش حاصل از این نمایشگاه، صرف کودکان سرطانی خواهد شد که تصاویر در ابعاد A4 به مبلغ 2000 تومان بفروش می رسد و نمایشگاه هم به مدت یک هفته قابل بازدید علاقه مندان خواهد بود .

کودکان آموزشگاه هنرکمال الملک نقاشی خود را به نمایش گذاشتند.

فاطمه احیایی در بخش دیگری از گفتگوی خود، تعداد آثار این نمایشگاه را حدودا 100 اثر در قالب سبک خلاقانه مداد رنگ، پاستل و گواش معرفی کرد، که آثار در سایز 50*70 و 30*40 به نمایش گذاشته شده است و کودکان 4 الی 12 ساله ترسیم گر این هنرهای خلاقانه بوده اند .

کودکان آموزشگاه هنرکمال الملک نقاشی خود را به نمایش گذاشتند.

سرکار خانم مصلح یکی دیگر از مسئولین این آموزشگاه نیز در خصوص نحوه ثبت نام عنوان در آموزشگاه گفت: ما در این مکان همه روزه صبح ها از ساعت 9 الی 12 ظهر و بعد از ظهرها ساعت 5 الی 8 آمادگی ثبت نام عزیزان را در رده های سنی مختلف داریم؛ که خوشبختانه با مجرب ترین مربیان در زمینه های دیپلم کامپیوتر برای بزرگسالان، آموزش کامپیوتر ویژه کودکان، نقاشی، سیاه قلم بزرگسالان، مجسمه سازی، کریستال بافی، ویترای (نقاشی روی شیشه) و سفره آرایی توانسته ایم به گونه ای نقش هنر را در جامعه پررنگ تر جلوه دهیم.

کودکان آموزشگاه هنرکمال الملک نقاشی خود را به نمایش گذاشتند.

در پایان این مقام مسئول ضمن تشکر از حضور خبرنگار در آئین گشایش این نمایشگاه عنوان داشت: قبلا هم نمایشگاه های گسترده ای از سوی آموزشگاه کمال الملک در زمینه های مختلف در بوستان های مردانی، رفیع و... برگزار شده بود و از جمله برنامه های فرهنگی مذهبی هم که جهت خانواده های این هنرمندان کوچک برگزار نموده بودیم، سفره افطاری بود که در ماه مبارک رمضان برپا شد. همچنین در حال حاضر هم با اهداء بن تخفیف 40 % نمایشگاه کتاب پذیرای خانواده ها و دوستداران هنر هستیم. 

نویسنده: علی گلچین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹