پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
حجت الاسلام عباسی در خطبه های نماز جمعه قائمیه:
حجت الاسلام عباسی در خطبه های نماز جمعه قائمیه گفت: دشمن به دنبال بی‌اعتمادی مردم نسبت به نهادهای حافظ انقلاب و دستاوردهایی مانند شورای نگهبان و سپاه و بسیج و درنهایت حمله به ستون اصلی انقلاب یعنی ولایت مطلقه فقیه و شخصیت بصیر، هوشمند، حکیم و مدیر و مدبر، فقیه در دین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است.

حجت‌الاسلام قهرمان عباسی ظهر دیروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه قائمیه با گرامیداشت مناسبت‌ها در این هفته اظهار داشت: یکی از این مناسبت‌های مهم شهادت مظلومانه شیخ فضل‌الله نوری از رهبران بزرگ مشروطه مشروعه است؛ که می‌گفت ما مشروطه مشروعه می‌خواهیم و مشروطه تحمیلی از ناحیه غرب و شرق را نمی‌خواهیم.
امام‌ جمعه قائمیه با بیان اینکه دشمن از کانال نفوذ مشروطه را منحرف کرد و آن را شکست داد بیان داشت: امروز نفوذی‌های دشمن استکباری و استعماری به‌عناوین‌مختلف حزبی و گروهی و مذهبی و قومی به دنبال جدا کردن مردم از روحانیت اصیل و آگاه و مبارز و ضد استکبار وانقلابی هستند.  
عباسی تصریح کرد: دشمن به دنبال بی‌اعتمادی مردم نسبت به نهادهای حافظ انقلاب و دستاوردهایی مانند شورای نگهبان و سپاه و بسیج و درنهایت حمله به ستون اصلی انقلاب یعنی ولایت مطلقه فقیه و شخصیت بصیر، هوشمند، حکیم و مدیر و مدبر، فقیه در دین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است.
امام‌جمعه قائمیه با اشاره به مشروطه و درس‌های آموزنده از تاریخ گفت: تاریخ معلم بزرگی است اما اگر نسل نو از عبرت‌ها و درس‌های آموزنده تاریخ به‌عنوان معلم توانمند بهره‌ای نبرد به بردگی و ذلّت و حقارت و غارت استعمار و استکبار درمی‌آید و عزت و استقلال و هویت اصیل خود را از دست می‌دهد.
عباسی با تبریک پیشاپیش فرارسیدن دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و نام‌گذاری آن روز به‌عنوان روز دختر گفت: امیدوارم دختران و زنان ایران اسلامی ما از شخصیت نورانی زنان نمونه اسلام مانند حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه(س) الگو گیرند.
امام‌ جمعه قائمیه در پایان با اشاره به سخن امام صادق (ع) که فرمودند: «دختر رحمت و پسر نعمت است» گفت: از نعمت سؤال می‌شود امّا از رحمت سؤال نمی‌شود و این سخن اوج توجه اسلام به زن و شخصیت زن و موقعیت او در خانواده و جامعه است.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳