پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
باحضور جمعی از مسئولین شهرستان:
مراسم تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 07 کازرون با حضور نماینده عقیدتی سیاسی در امور روحانیون ارتش فارس، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات و ارگانها، مسئول دفتر امام جمعه، پرسنل پایور و وظیفه این مرکز برگزار شد .

به گزارش علی گلچین خبرنگار کازرون نما، در این مراسم سرهنگ حقیقت جو فرمانده پادگان 07 کازرون طی سخنانی کوتاه اظهار داشت: جایگاه عقیدتی سیاسی در یک پادگان، حکم قلب پادگان را دارد که همواره باید در تمام زمینه های مختلف قوی کار کند و ارزش آن به تعلیم و تربیتی است که سربازان آموزشی و پرسنل باید دوره ببینند. همچنین این مقام مسئول در گوشه ای دیگر از سخنان خود، تقدیر و تشکر ویژه ای از حجت الاسلام یاسین راد مسئول پیشین عقیدتی سیاسی این مرکز نمود که در مدت سه سال، خدمات ارزشمندی به شهرستان و این پادگان نموده است .

آئین تودیع و معارفه مسئول عقیدتی سیاسی مرکز 07 ارتش کازرون برگزار شد

در ادامه سرهنگ شرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون طی سخنانی گفت: برخود لازم و واجب می دانم از زحمان این خادم دلسوخته که در طول مدت خدمت خود در این شهرستان حضور چشمگیری در عرصه های فرهنگی، مذهبی و ... داشته ، تقدیر و تشکر نمایم .

سپس نماینده عقیدتی سیاسی در امور روحانیون ارتش  استان فارس ضمن تشکر از مسئولین قدیم عقیدتی این پادگان در طول سال های گذشته تاکنون، طی سخنانی عنوان داشت: اگر انسان دعوت الهی را درست اجابت کند و بپذیرد همه جا مدینه فاضله خواهد شد.

آئین تودیع و معارفه مسئول عقیدتی سیاسی مرکز 07 ارتش کازرون برگزار شد

حجت الاسلام دهداری وحدت میان مسلمین را مهمترین اصل خواند و خاطر نشان کرد: متاسفانه عده ای در دنیا قصد دارند وحدت مسلمین را به هم بزنند؛ همانطور که می بینیم قتل، زورگیری، ظلم و ستم و کشتار زیاد شده است .

در پایان آئین تودیع و معارفه، از سوی عقیدتی عقیدتی سیاسی ارتش استان فارس، حجت الاسلام کیانی به سمت مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 07 کازرون معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام حسن یاسین راد مسئول پیشین این عقیدتی، با اهدا لوح یادبود و هدایایی تقدیر و تشکر به عمل آمد .

آئین تودیع و معارفه مسئول عقیدتی سیاسی مرکز 07 ارتش کازرون برگزار شد

همچنین شایان ذکر است که مراسم تجلیل از حجت الاسلام یاسین راد با حضور بسیجیان و خانواده معظم شهدا و پاسداران در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون توسط فرماندهی این ناحیه در یک روز قبل از آئین تودیع و معارفه برگزار شد .

آئین تودیع و معارفه مسئول عقیدتی سیاسی مرکز 07 ارتش کازرون برگزار شد

آئین تودیع و معارفه مسئول عقیدتی سیاسی مرکز 07 ارتش کازرون برگزار شد

نویسنده: علی گلچین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳