پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
با حضور حجت الاسلام یاسین راد:
کارگاه آموزشی حجاب و عفاف با حضور کارکنان زن و مرد در واحد کازرون با سخنرانی حجت‌الاسلام حسن یاسین‌راد در سالن اجتماعات واحد کازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا، حسن یاسین‌راد با بیان اینکه در طول تاریخ اسلام، هیچ مرجع دینی چادر را واجب نداسته است، گفت: چادر ملاک حجاب نیست، اماحدود شرعی آن باید به‌طور کامل رعایت شود و این امر برای افراد جامعه ضروری و الزامی است.

وی افزود: برای رعایت کردن حجاب از سوی دانشجو، باید نکاتی از جمله اینکه حجاب را یک ارزش بدانیم و آن را تکریم کنیم و توجه کنیم و حجاب باید از سوی استادان زن و مرد به ‌صورت عملی رعایت شود، مسئولان نظارتی نیز باید دارای تخصص، علم و اطلاع کامل و فن و قدرت بیان بالایی در این رابطه باشند.

یاسین‌راد ادامه داد: این کار باید با مهارت و از روی محبت و روی محبت و دلسوزانه و با کمال احترام انجام شود تا بتوانیم با بیان آسیب‌های بدحجابی، فرد بدحجاب را قانع کنیم.

این مبلغ دینی، درباره برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها نیز گفت: یکی از راه‌های مبارزه با بدحجابی، اجرای صحیح کرسی‌های آزاد اندیشی است که در آن دانشجویان با هم مناظره و نظرهای خود را بیان کنند و این کار بسیار مفید است.

وی مهمترین عامل توسعه و ترویج حجاب و عفاف در جامعه را فرهنگ‌سازی و آموزش واقعی دانست.

نویسنده: اصغر جوکار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷