پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۵۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
نماینده مردم کازرون در مجلس:
نماینده مردم کازرون و عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری در جمع مردم کرمانشاه گفت: همه نهادها در قبال آنچه در بحث فیش های نجومی و حقوق های نامتعارف پیش آمده باید پاسخگو باشند و این موضوع منحصر به قوه خاصی در کشور نمی شود.

به گزارش کازرون نما، حسین رضا زاده، شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: موضوع فیش های حقوقی که مربوط به امروز و این دولت نیست بلکه مربوط به سالهای گذشته می باشد که در این خصوص مسئولیت همه متولیان امر بخصوص نهادها نظارتی از همه سنگین تر است .

وی با بیان این مطلب که اراده مجلس بر پیگیری جدی و قاطع این موضوع هست تاکید کرد : برای پیگیری این مساله نباید فقط به چند سال قبل باز گردیم بلکه باید سال های دورتر نیز مورد بررسی قرار گیرد و با کسانی که به هر شکل چه در قالب دریافت حقوق های نجومی، چه دریافت وام های بدون بهره از بیت المال سوء استفاده کرده اند برخورد جدی و قانونی شود.

وی ادامه داد: تاکید مجلس بر این است که در کنار برخورد با سوء استفاده کنندگان، در سیستم نظارتی کشور نیز تحولی ایجاد شود و نمایندگان این آمادگی را دارند که هرکجا نیاز به حمایت آنها باشد با جدیت وارد عمل شده تا در کنار حل مساله حقوق های نجومی، در آینده نیز شاهد تکرار چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

وی گفت : باید ساز و کاری فراهم شود تا جلوی گریزگاه های فراقانونی که خود رادر قالب آئین نامه ها وتبصره ها نشان داده و به یک مدیر ارشد اختیارات دخل و تصرف را بطور سلیقه ای می دهد ، گرفته شود.

رضا زاده با یادآوری سخنان رئییس جمهوری که نباید تخلف چند نفر رابه عموم مدیران خدوم نسبت داد اظهار داشت : نباید با بزرگنمایی و به بهانه تخلفات موضوع را به عموم مدیران دلسوز تعمیم داد و موجب کاهش انگیزه کاری این دسته از مدیران شد.

وی ادامه داد: باید دربرخورد با فیش های نجومی به گونه ای عمل کرد که ضمن بستن گلوگاه های فراقانونی و برخورد لازم، مدیران دلسوز انگیزه شان برای خدمت کردن روز به روز بیشتر شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اذعان به این مطلب که هرگونه اقدام عملی در برخورد با مسببان فیش های نجومی می تواند به بازگشت اعتماد مردم کمک کند ، پیشنهاد داد که قوانین موجود در این زمینه نیز روشن تر شود تا از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری گردد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی 27 تیرماه 95 خود در اجتماع مردم کرمانشاه ضمن تاکید بر برخورد جدی با دریافت کنندگان حقوق های نجومی افزود: نهادهای نظارتی نیز در بحث فیش های حقوق به وظایف خود بدرستی عمل نکرده اند و دراین زمینه همه باید پاسخگو باشند .

حجت الاسلام دکتر حسن روحانی همچنین با دفاع از مدیران خدوم درنظام جمهوری اسلامی گفته بود عده ای نباید با بزرگنمایی تخلف تعدادی انگشت شمار، خدمات مدیران خدوم را هم زیر سئوال ببرند .

نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
1
3
سلام
این که فرمودی درست
دستت درد نکنه
عزیز دلم یه سر بیا کازرون به مردم حوزه ی انتخاباتی خودت یه سری بزن
جویای احوال مردمی باش که چند ماهه جویای احوال جناب عالی هستن
قربونت برم چشم روی هم بذاری 4 سال تمامه
چه قدر به نماینده ی قبلی گفتم
حالا هم خدمت حضرت عالی عرض می کنم
هر چه زودتر تشریف بیار کازرون
ملاقات با گروهای مردمی
محیط زیستی
فرهنگ و هنری
ورزشی
تجار و بازرگانان و سرمایه گزاران
بازاری ها و کسبه
ووو
حضرت عالی هنوز نیامده ای تا یک دید و بازدید باشد
اقلا توی مسجد شهدا تشریف بیارید تا سلام و علیکی داشته باشیم
قربونت برم جناب عالی نماینده ی همه ی مردم شهرستان کازرون هستی
چند بار با حضرت عالی تماس تلفنی داشتم قرار شد تشریف بیارید و با بازاریان و کسبه در ارتباط با کسادی بازار و کم رونقی اقتصاد و مالیات زیاد جلسه داشته باشیم
کجابی کجایی؟
دقیقا کجایی؟
مشتاق دیدار هستیم
شریفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
1
کلاه گشادی در انتخابات سرتون رفت و تا متوجه بشید که چی شده چهار سال نمایندگی تموم شد و سالها شهر و دیارتون را به عقب بردید !؟ . این روزا هر کسی می خواد به بهانه فیش های حقوقی نجومی یک کلاهی برای خودش درست کنه ، مگه ... خورده می تونه منع ... کنه ؟؟! . چه فرقی بین ...و تخلف در برداشت پول های هنگفت از بیت المال داره ؟ فقط مسیرها مقداری با هم فرق می کنه ولی در اصالت ، همه یک چیزند . خدا عاقبت این ملت خوب اما بی چاره را ختم به خیر کنه ! این ... و اون هم مدیر بانک و صندوق ذخیره ارزی اش .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
2
آقاي نماينده محترم: شما هم بايد پاسخگوي حضور مديران ناكارآمد و سفارشي بجا مانده از دوران شاهين خان! محمد صادقي باشيد كه هنوز ميل ابقا و صدارت دارند.
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
0
حتی نهادهای انقلابی و فرهنگی؟؟؟ ؟؟!!!!! یعنی اونام باید پاسخگو باشن؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹