پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
سرهنگ حقیقت جو خبر داد:
سرهنگ علی حقیقت جو گفت: از 80 نفر از سربازان متاهل پادگان آموزشی 07 ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کازرون تجلیل شد.

به گزارش کازرون نما، فرمانده مرکز آموزش 07 ارتش در کازرون، پنجشنبه در حاشیه این آیین تجلیل در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: از مجموع 80 نفر از سربازان متاهل شرکت کننده در این دوره آموزشی، 11نفر از آنان بین سه تا 6 فرزند دارند.

سرهنگ علی حقیقت جو افزود: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب و ابلاغیه ای که از سوی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر شده، این سربازان پس از سپری کردن دوره آموزشی، علاوه بر کسر خدمت سربازی، برای ادامه خدمت به استان ها و شهرستان های محل تولدشان اعزام می شوند.

وی افزود: علاوه بر اینکه پنج روز مرخصی در هر دوره به سربازان متاهل داده می شود، 2 دفترچه بیمه خدمات درمانی نیز برای همسر و فرزندان آنها صادر خواهد شد.

حقیقت جو بیان کرد: در پایان دوره آموزشی نیز از خانواده و فرزندان این مشمولان دعوت می شود تا در مراسم تحلیف همسران و پدران خود شرکت کنند.

چند نفر از سربازان متاهل این دوره آموزشی در مورد اینکه چرا به موقع برای خدمت سربازی مراجعه نکرده اند، اظهار داشتند: به دلیل سن بالای والدین و مشغله خانوادگی، این امکان برایمان مهیا نبود که به هنگام برای این کار اقدام کنیم.

آنها بیان کردند: پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه به مشمولانی که همسر و فزرند دارند برایشان کسر خدمت قائل شوند و در محل تولدشان ادامه خدمت دهند، برای این امر مهم به پادگان آمدیم تا سربازی فداکار برای دفاع از میهن خودمان در مقابل دشمن باشیم.

آنان گفتند: تا قبل از ورود به این مرکز آموزشی به گونه ای دیگر فکر می کردیم و امروز که وارد این فضای نظامی شدیم آموختیم که همواره باید سلسله مراتب رعایت شود، خودمان کارهای روزمره را انجام دهیم و فردی قانون مند باشیم و از کلاس های آموزشی که در خارج از پادگان برای ما امکان پذیر نبود، بهره مند شدیم.

در این آیین با اهدای لوح و هدایایی از سربازان متاهل، همسران و فرزندان آنها تجلیل شد.

نویسنده: سرویس سیاسی
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳