پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
در اردوی جهادی دانشجویان بسیجی:
دانشجویان جهادگر گروه جهادی شهید دکتر علی اکبر پیرویان پس از حضور در گلزار شهدا و قرائت میثاق نامه در قالب سه تیم خواهر و برادر به روستاهای کلانی و عبدویی و بی بی مهلت اعزام شدند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بسیج دانشجویی کازرون، این گروه از دانشجویان در عرصه های فرهنگی، بهداشتی –  درمانی و آموزشی به ارائه خدمت به روستائیان خواهند پرداخت.

از جمله برنامه های گروه جهادی شهید پیرویان به برگزاری حلقات معرفتی ـ تربیتی، آموزش های معارف اسلامی، دوره های آموزشی اقتصاد مقاومتی، برگزاری محافل ادعیه و میثاق با شهدای روستا، مشاوره، ویزیت رایگان پزشک، درمان رایگان دام و طیور، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی نمایشگاه، مسابقه حفظ موضوعی قرآن کریم، مسابقه انشا نویسی و نقاشی، کارگاه های طب اسلامی ایرانی، سبک زندگی، روش تربیت فرزند، دیوار نویسی، اکران فیلم های مستند و سینمایی و ... می توان اشاره داشت.

لازم به ذکر است در اردوی سال جدید به صورت ابتکاری، شبکه محتوایی اینترانت روستایی راه اندازی شده است که اهالی روستاهای هدف می توانند به صورت رایگان در شبکه اینترانت عضو و از محتواهای داخل شبکه استفاده نمایند.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷