پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
در راستای اجرای بهتر طرح:
برنامه های پروژه مهر و بازگشایی مدارس در قائمیه با حضور کارشناسان کمیته ها و مدیران در راستای بهتر اجرا شدن آن در جلسه ای بررسی و گزارش عملکرد پروژه مهر 94 قرائت گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از  روابط عمومی  اداره آموزش و پرورش قائمیه، این اداره در راستای اجرای برنامه های پروژه مهر و پیش بینی بازگشایی مطلوب مدارس بر اساس تجربیات گذشته، از تاریخ 15/3/95 قبل از ابلاغ  دستورالعمل جدید پروژه مهر به تشکیل جلسه اقدام و گزارش و عملکرد پروژه مهر 94 به سمع و نظر اعضاء پروژه مهر رسانیده شد.

جلسه هماهنگی پروژه مهر در بخش چنارشاهیجان برگزار شد

دراین جلسه، بیت اله هوشمندی دبیر پروژه مهر قائمیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه همکاران گفت: این اداره در سال گذشته در صدور ابلاغ و اعلام شفاهی، رتبه ممتاز استان بر اساس ارزیابی کارشناسان وزارت را به خود اختصاص داد و امسال برای تمامی اعضای ستاد ابلاغ صادر شده است، و نسبت به شرح وظایف آگاه شده اند و کمیته های پنجگانه تشکیل و به نحو احسن انجام وظیفه می نمایند. وی خاطر نشان کرد: پس از دریافت شیوه نامه پروژه در تیرماه 95، دومین جلسه ستاد پروژه مهر در تاریخ 15/4/95 برگزار گردید .

جلسه هماهنگی پروژه مهر در بخش چنارشاهیجان برگزار شد

همچنین سید قاسم تقوی رئیس اداره آموزش و پرورش بخش چنارشاهیجان در این خصوص گفت: در زمینه پروژه مهر همه کمیته ها به نحو احسن فعالیت خود را انجام داده اند؛ از جمله ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد در دوره ابتدایی، ثبت نام در سامانه فروش کتاب، ارزیابی از مدارس، هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم با برگزاری جلسات متعدد توجیهی با حضور دانش آموزان و اولیاء بر اساس سامانه مشاوره ای و قرارداد توسعه متوازن استان، تشکیل جلسه با مدیران مقاطع مختلف تحصیلی جهت آماده سازی فضای شاد و مفرح در مدارس، نظارت بر ثبت نام دانش آموزان بر اساس کروکی محل ثبت نام و تشکیل جلسه با مدیران مدارسی که کلاس زیر نُرم دارند، مطرح کردن موضوع هدایت تحصیلی و ثبت نام  دانش آموزان در شورای آموزش و پرورش، اطلاع رسانی و هدایت تحصیلی از طریق تریبون نماز جمعه از طرف امام جمعه شهر و هماهنگی با بخشدار محترم جهت مطرح نمودن در جلسات شورای اداری بخش از دیگر برنامه های کمیته های پروژه مهر بوده است . 

جلسه هماهنگی پروژه مهر در بخش چنارشاهیجان برگزار شد

تقوی در پایان گفت: انتظار داریم با بازگشایی مدارس تمام مراحل پروژه مهر از قبیل ساماندهی نیروی انسانی، انتصابات، شاداب سازی فضای مدارس، ثبت نام دانش آموزان و تعمیر و تجهیز به بهترین نحو در سطح منطقه و استان صورت گیرد . 

نویسنده: راه علی طاهری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴