پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۵۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
با حضور پرشور مردم و مسئولین:
مراسم تشییع پیک مطهر شهید ایرج ایلانی با شکوه هرچه تمامتر در شهر کازرون و بخش جره و بالاده با حضور خانوداه این شهید، مردم و جمعی از مسئولین و نیروهای نظامی برگزار شد

به گزارش کازرون نما، در این مراسم که با حضور گسترده مردم و مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی صورت گرفت، ابتدا پیکر مطهر شهید در شهر کازرون با حضور حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان کازرون و مردم و مسئولین تشییع و بر پیکر مطهر شهید نماز خوانده شد و سپس جهت خاکسپاری به زادگاهش، بخش جره و بالاده و روستای بیکوه انتقال و در گلزار شهدای امامزاده سید کمال الدین شهر بالاده و در کنار سایر شهدا به خاک سپرده شد .


در این مراسم باشکوه که با حضور خیل عظیم اهالی بخش جره و بالاده و مناطق دیگر و همچنین همرزمان و همسنگران این شهید والامقام در نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه پاسداران صورت گرفت، سید مجتبی علوی بخشدار جره و بالاده در سخنانی ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در این مراسم، این حضور را نشانه قدردانی و قدرشناسی مردم از فرزندان این میهن و شهدا دانست و افزود: خدای را شاکریم که بار دیگر عطر و بوی شهید و شهادت در دیار ما پیچید تا مردم بار دیگر نشان دهند که به عهد و پیمانی که با شهدا و امام شهدا بسته اند پایبندند و هنوز قدردان خون شهدا هستند.

علوی ادامه داد: شهید ایلان باشهادت خود عملا نشان داد که ما امروزه امنیت و آسایش و آرامش کشور عزیزمان را چگونه و مدیون چه کسانی هستیم و امیدواریم که ادامه دهنده خوب و راهروی صدیق در راه شهدا باشیم.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قاسم تام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
روحش شاد و نامش پایدار
یوحنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
ای کاش هیچکس کشته نمی شد چه خوب و چه بد به امید روزی که هیچ اسلحه ای وجود نداشته باشد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹