پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۵۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
نماینده کازرون در جلسه هماهنگی بخش کوهمره نودان:
روز جمعه گذشته، حاج حسین رضازاده نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی، که جهت اطلاع و بررسی مسائل و مشکلات و کمبودهای این منطقه در محل بخشداری کوهمره نودان حضور یافت بود گفت: ازهمه توانم جهت خدمت به مردم شریف شهرستان کازرون با رویکرد توسعه عدالت اجتماعی استفاده خواهم کرد

به گزارش محمد دهداری خبرنگار کازرون نما به نقل از روابط عمومی بخشداری کوهمره نودان، در ابتدای این جلسه که با حضور اعضای شورای اسلامی بخش کوهمره و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نودان تشکیل گردید، یحیی حقیقی بخشدار کوهمره نودان از حضور نماینده محترم جناب آقای رضازاده در محل بخشداری قدردانی نمود و یادآور شد: در طول 37سال گذشته، از پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات زیادی جهت محرومیت زدایی در این منطقه صورت گرفته است و به ویژه در طول دوسال اخیر پیگیری های خوبی توسط مجموعه فرمانداری شهرستان و بخشداری کوهمره نودان انجام گرفته است و لیکن هنوز هم با مشکلات و کمبودهایی مواجه هستیم که علیرغم مشکلات دولت، بویژه در بحث بودجه و اعتبارات، از نماینده محترم و برادر ارزشمند جناب آقای رضازاده که انتخاب ایشان باعث دلگرمی مردم قائمیه و کوهمره گردیده است می خواهیم که درخصوص حل مشکلات یاری رسان مردم این منطقه باشند.

ازهمه توانم جهت توسعه عدالت اجتماعی در کازرون استفاده خواهم کرد

در ادامه جلسه، قیصری رئیس شورای بخش کوهمره و سیاوشی رئیس شورای اسلامی شهر نودان و خیاط شهردار نودان، مسائل و مشکلات و کمبودهای موجود، به ویژه در حوزه های آبرسانی، گازرسانی، راهسازی و برق رسانی، بهداشت و درمان و... ارایه نمودند.

ازهمه توانم جهت توسعه عدالت اجتماعی در کازرون استفاده خواهم کرد

سپس رضازاده نماینده مردم شهرستان کازرون، ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جلسه، بر اهمیت مسئولیتی که بر عهده گرفته است تاکید نمود و هدف اصلی خود را خدمت واقعی به مردم شریف شهرستان کازرون عنوان نمود و یاد آور شد: در راه خدمت صادقانه به این مردم شریف نهایت تلاشم را به کار خواهم گرفت و دراین راه با هیچ فرد یا گروهی زد و بند یا معامله نخواهم کرد.

ازهمه توانم جهت توسعه عدالت اجتماعی در کازرون استفاده خواهم کرد

نماینده مردم شهرستان کازرون در این جلسه تاکید کرد: بنده خدمتگزار همه مردم هستم؛ چه آنهایی که به بنده رای دادند و چه افرادی که به من رای ندادند و احساس همدلی و برادری با مردم خونگرم کوهمره نودان را هیچ وقت از دست نخواهم داد.

ازهمه توانم جهت توسعه عدالت اجتماعی در کازرون استفاده خواهم کرد

در پایان جلسه مقرر گردید ضمن تداوم جلسات باحضور مسئولین و مدیران شهرستان و استان در محل بخشداری در خصوص مطالبات به حق مردم، پیگیری و اقدامات لازم صورت گیرد.

نویسنده: محمد دهداری
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
سلام
مباركه
جناب رضا زاده كوهمره آقاي نوذري را دارد و خشت هم محمد صادقي. بهتر بود شما به بخش هاي محروم بالاده و شاهپور (كه اين يكي به بركت آقاي مهندس نوذري از برخوردار به محروم سقوط كرده است) سري مي زديد.
شايد هم ارتباطات جديد موجب شده باشد و يا آينده نگري براي دور بعد!؟
موفق باشيد
شفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
بالاخره پس از چند ماه نماینده کازرون آفتابی شد و آن هم از همان جایی که البته بعد از چنارشاهیجون بیش ترین خدمت !!؟ را در روز هفتم اسفند ماه به ایشان کرده بودند ؟ جناب رضازاده ! اگر می خواستی واقعا به همه مردم شهرستان خدمت کنی بایستی به بخش کاملا محروم و عقب افتاده بالاده و جره می آمدی که مردمش آبی برای خوردن ندارند ، محصولاتشان روی دستشان باد کرده و طی چند دهه اخیر نه نوذری را داشته اند و نه ناصرآبادی را !!؟ . یادتون باشه که در انتخابات آینده مردم بخش های دیگر از اقدامات بزرگی که اهالی بزرگ چنارشاهیجون و کوهمره در حق شما روا داشتند ؟! ان شااله برای کاندیداهای خودشان استفاده خواهند کرد و اجازه ......دوباره را به دیگران نخواهند داد ؟!.
جواب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
اتفاقا دهقان ناصرآبادی خدمات ارزنده ای به بخش بالاده کرد و همچنین نوذری جناب شفیعی ،بالاده هم دکتر ملک زاده داشت . و بعد اجازه بده اگه نماینده نیامد بالاده آن وقت گله مند بشو . نماینده انسان پاکی هستند و به همه نقاط شهرستان توجه دارد
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
با عرض سلام
آغوی نماینده خدای ناکرده نه یه وقت به فکر کازرون باشیا !!!!!!
به هم نودون و چنارشیجون و هم دور و برا برس که خیلی اوضاشو بدن .
عاقبتت بخیر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳