پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۵۱۹
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
درپی انتشار خبر درگیری عضو شورای شهر از صدا و سیما:
شورای اسلامی شهر کازرون به دنبال انتشار خبر درگیری یک عضو این شورا و شکستن سر یک شهروند در برنامه طنز "مردم چی میگن" از شبکه 3 سیما، با ارسال نامه ای به رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، خواستار برخورد با عوامل تولید این برنامه تلویزیونی شد

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کازرون، متن نامه این شورا به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر می باشد:

 

باسمه تعالی

  

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران جناب آقای عبدالعلی علی عسکری

با سلام

همانگونه که مستحضرید روز یکشنبه مورخ 20/4/95 در برنامه (مردم چی میگن) گزارشی از ضرب و جرح یکی از شهروندان توسط عضو شورا پخش گردید که با وجود اعتراض شدید نسبت به گزارش مذکور مجری برنامه آقای پیمان طالبی در تاریخ 22/4/95 با عنوان نمودن مجدد خبر کذب طرح شده و استهزاء شورای اسلامی شهر، نمایندگان مردم فهیم شهر کازرون را مورد هتاکی قرار داد. این امر منجر به جریحه دار شدن احساسات شهروندان و اعتراض شدید آنان به این هتک حرمت آشکار گردید .

شاهد بحث اعتراضات گسترده همشهریان در فضاهای مجازی بوده است. حال اعضای شورای اسلامی شهر کازرون از شما مقام محترم خواهشمندند نسبت به برخورد شدید با عوامل برنامه مردم چی میگن به دلیل پخش خبر کذب بدون تحقیق و تایید منبع و همچنین استهزاء و هتک حرمت مردم شریف شهر کازرون اقدامات لازم را معمول نموده و نتیجه واصله را از همان رسانه به اطلاع شهروندان برسانید .

شایان ذکر است شورای اسلامی شهر جهت اعاده حیثیت موکلان خود حق طرح موضوع در محاکم قضایی و برخورد قانونی با  کلیه عاملین طرح خبر کذب فوق الذکر و هتاکی به مردم انقلابی و شهید پرور شهر کازرون را محفوظ می داند .

پیشاپیش از بذل توجه و اقدام سریع جنابعالی جهت پیگیری درخواست برحق شهروندان صمیمانه سپاسگزاریم.

اعضای شورای اسلامی شهر کازرون 

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
بی نام
|
United States
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
احساسات کی جریح دار شده ؟؟؟به کی هتک حرمت شده؟؟؟اقای شورای شهر عزیز تو کارات دقت کن که .... نری تو کارات دقت کن که درگیر نشی و بخوای .... به کسی و هزار تا کارای دیگه کلا تو کاراتون یکم بیشتر دقت کن تا شهرمون به خاطر 2تا ادم .... زیر سوال نره.اگه مردم ناراحتن اگه عصبانی هستند به خاطر رفتارهای....است.وگرنه این برنامه کلا کارش همینه که به مسئولین شهرها و ادارات و نهادها یه تلنگر بزنه تا به خودشون بیان.افهم؟؟؟
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
1
همه محله بالایی های کازرون که میدونن که این اتفاق افتاده . تکذیب این خبر یعنی ... شورای شهر.
لطفا یک کلاس برای اعضا بزارید تا فرهنگ مردم کازرون را زیر سوال نبرند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
احسنت . ولی بهتره که بهونه به مسعولین داخلی خودمون برای چنین سیاه نمییهایی هایی ندید. خدالعنت کنه باعث وبانی این حتک حرمت . به عقیده من بایستی اعده حیثیت بشه تا ریشه این مسعله که صد درصد از خود کازرون نشأت گرفته مشخص ورسوا بشن
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
2
خخخخخخخ، کدام کمپین؟ کدام دنیای مجازی، دست بردارید، کدام توهین به مردم شهرستان؟ یه خبری رو اعلام کرده که اگر خبر کذب بوده ازش شکایت کنید. مردم رو قاطی این بازیا نکنید لطفن
مهدي كازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
عام دس بردارين يه موضوعي ايقه گتش نكنين حال ده رفتين تو فيگور ....عام مردم اخسكشو ميا ..خواسين جر نكنين
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
خخخخخخ می چه خوش بی
TINA
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
جناب آقای شورای شهر شما نیامده ... به شهر کازرون از یک فرد تحصیل کرده و عالی مقام همچین کاری بعید بود سالها تمام دستگاه کشورمون سکوت کردند در مقابل ...ها شما هم سکوت میکردید یا میتوانستید در خفا ....کنید تو امدی که شهر را اباد کنید نه ... اگر قصد شما بردن .... شهر کازرون میباشد ... نمیزاریم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
کمپین؟ برای دفاع از چی؟ اعتراض به توهین به چه کسی؟ مگر مجری به مردم و فرهنگ کازرون توهین کرده؟؟؟ شما هم یک چیزی فهمیدی هنوز بهش نرسیدی!! وظیفه رسانه ها ست که اگر جایی خطایی صورت گرفت بیان کند تا دیگران جرات خطا نداشته باشند..رسانه ها رکن چهارم یک نظام مردم سالار هستند...اتفاقا بیان بی احترامی یکی از به اصطلاح اعضای شورای شهر به یک شهروند کازرونی در دفاع از حقوق مردم کازرون بوده است..من به عنوان یک شهروند کازرونی از اقدام صداو سیما دفاع می کنم.
رستم دستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
0
0
حالا اعتراض به کجا کشیده شد؟
چه خبر از رستم دستان؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳