پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۵۵۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
مسئول بسیج دانشجویی کازرون:
محمدهادی صحرابان در رابطه با حذف بودجه پنج میلیارد دلاری نیروهای مسلح گفت: عدم پرداخت 5 هزار میلیارد تومان اعتبار بودجه ای که نتیجه تلاش و پیگیری وزارت دفاع در محاکم قضایی و دعاوی بین المللی است و متعلق به بودجه دفاعی کشور در قبل و بعداز انقلاب است، ظلم به نیروهای مسلح و خیانت به امنیت کشور است و مورد رضایت مقام معظم رهبری نیست.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان کازرون، محمدهادی صحرابان با اشاره به وضعیت تجهیزاتی و لجستیکی نیروهای مسلح بویزه مرزبانی ها گفت: آقایان دولت نشین اگر یک سری به برخی از پاسگاه های مرزی ما بزنند متوجه خواهند شد که نیروهای مسلح ما با کمترین امکانات پشتیبانی و لجستیکی در مرزهای ما چگونه توانسته اند آرامش و امنیت کشور را حفظ کنند.

صحرابان افزود: در طول تاریخ و بویژه در این زمان که شرایط منطقه و حتی جهان از لحاظ امنیتی بحرانی است، ساده لوحانه و نابخردانه است که بودجه دفاعی در اولویت اول کشور نباشد؛ اگر امنیت در کشور نباشد، سرمایه گذاری خارجی هم امکان پذیر نیست، صنعت توریسم هم ضعیف می شود و در یک کلمه اقتصاد جامعه هم ضربه می خورد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون با اشاره وضعیت بودجه دفاعی کشور در دو سه سال اخیر گفت: متاسفانه بودجه دفاعی کشور در دولت یازدهم نسبت به دولت قبل در بسیاری موارد کاهش داشته، اما با همه این فشارها ذره ای از اقتدار و توان نیروهای مسلح ما کاسته نشده بلکه در منطقه و جهان از امن ترین کشورها و از قدرتمندترین کشورهای جهان هستیم.اما صحیح نیست دولت محترم به بودجه دفاعی کشور نگاه دست چندمی داشته باشد.

هادی صحرابان با اشاره به برخی از عملکردهای دولت یازدهم در حوزه امنیتی و دفاعی گفت: هر فردی به برخی از عملکردهای دولت یازدهم در حوزه امنیتی و دفاعی نگاه بیاندازد، متحیر می شود که این دولت با خود و کشور چه می کند؟ خروج اطلاعات محرمانه کشور و بازرسی های نامتعارف در جریان مذاکرات هسته ای و کاهش بودجه نظامی در شرایط خطرآفرین کنونی چه معنایی می تواند داشته باشد.

وی در پایان گفت: اگر ما به دنبال نابودی تروریسم هستیم که مطمئناً هستیم، و اگر دشمنان ما به دنبال فرصت برای ضربه به امنیت کشور ما هستند که حتما همینگونه هست و اگر در بیخ گوش ما داعش و تکفیری های خبیث را کاشته اند، پس ما باید بودجه دفاعی کشور را ارتقا دهیم نه کاهش
نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
0
2
بودجه دفاعی کشور باید براساس عدالت بین .... تقسیم بشه، شما برید فیش حقوقی .... و .... رو ببینید، بعد یه نگاه به فیش حقوقی ... و .... هم بندازید. تفاوت از عرش تا فرشه، به نظر من این باعث سرخوردگی میشه. قوای مسلح کشور همگی باید از امتیازات مناسب جهت پاسداری از امنیت داخلی و تمامیت ارضی کشور برخوردار باشن.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
3
جناب اقای صحرابان عزیز حرفتان منطقی است که وضعیت پاسگاهای مرزی ماازلحاظ پشتیبانی ولجستیکی نامناسب است وبودجه نظامی بایدبیش ازاینهاباشد.
اماتوجه داشته باشیدوضع معیشت مردم نیزنامناسب است ازبیکاری وفقر گرفته تارکود و.......واینهاباعث نارضایتی مردم است ومردمی که ناراضی باشندوامیدی نداشته باشندباکوچکترین جرقه ای سربه شورش علیه حکومت دست خواهندزد.
درضمن میدانیدچه میزان ازبودجه های نظامی وغیرنظامی فقط در.... هزینه میشود؟؟؟مسوولین هرچه سریعتربایدراه حلی سیاسی برای ..... پیداکنندونگذارندمادربا .... گیرکنیم .امریکا باجنگ درعراق وافغانستان این اشتباه روکرد بدون اینکه دستاوردی داشته باشه وفقط هزینه برش تحمیل شدودیگه فهمید کارش اشتباه بوده وهم اکنون مثل سالهای گذشته علاقه ای به ....ندارد امیدوارم ماهم هرچه سریعترراهی برای برون رفت از..... پیداکنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
سپاه ...... تا چند سال آینده از بودجه دولتی بی نیاز خواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
کازرون نما ترسید نظر قبلی منو بزاره دررابطه با این مطلب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸