پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
خطیب جمعه کازرون:
امام جمعه موقت کازرون گفت: شهرستان ما در بحث کمک‌های مردمی به بهزیستی و تأمین تأسیسات برای عزیزان معلول نسبت به بقیه شهرستان‌ها عقب افتاده است.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمود صحرایی امام جمعه موقت کازرون در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کازرون با اشاره به 23 تیرماه سالروز توافق هسته‌ای اظهار داشت: یک سال از این توافق گذشته که شاید در صورت انجام تعهدات طرف‌های مقابل ایران دستاوردهایی می‌داشت اما امروز شاهدیم که به این تعهدات عمل نشد.

امام‌جمعه موقت کازرون با اشاره به بیانیه ریاست جمهوری آمریکا که در آن اوباما توافق صورت گرفته را زمینه‌ساز به عقب راندن برنامه هسته‌ای و بالا بردن امنیت آمریکا و جهان توصیف کرده بود افزود: اوباما با ریاکاری دستاوردهای خود را توضیح داد و به‌دروغ ادعا می‌کند که ایالات‌متحده آمریکا و شرکای ما در مذاکرات به‌کل تعهدات برجامی خود در زمینه برداشتن تحریم‌های هسته‌ای عمل کرده‌ایم.

صحرایی گفت: در ادامه بیانیه اوبا دشمنی خود را پنهان نکرد و اعلام کرد که اختلاف جدی با ایران به بهانه‌هایی مانند موشک و حمایت از تروریسم و یا حقوق بشر داریم و این در حالی بوده که آمریکا خود با داشتن 25 درصد از زندانیان جهان از بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر است.

وی یکی از بزرگ‌ترین محاسن برجام را متوجه شدن همگان به عدم تعهد طرف‌های مقابل نسبت به امضای خود دانست و افزود: امروزه کسانی که حامی برجام بودند با اگر و مشروط سخن می‌گویند و طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرده است.

امام‌جمعه موقت کازرون با اشاره به روز بهزیستی و تأمین اجتماعی اظهار داشت: بهزیستی یکی از اداره‌های پرتلاش برای رفع محدودیت و محرومیت معلولان و خدمات‌رسانی به اقشار ویژه جامه است.

صحرایی با تشکر از مسؤولان و خیران بهزیستی گفت: شهرستان ما در بحث کمک‌های مردمی به بهزیستی و تأمین تأسیسات برای عزیزان معلول نسبت به بقیه شهرستان‌ها عقب افتاده است.

امام‌جمعه موقت کازرون تعداد نوزادان معلول در سطح این شهرستان به دلیل اینکه آموزش‌های لازم در این زمینه داده نشده است را بسیار دانست و تأکید کرد: افراد باید تحت آموزش قرار گیرند.

صحرایی بابیان اینکه در تأمین اجتماعی در بخش درمان نیاز ازآنچه که ارائه می‌شود بیشتر است گفت: هرچند قرار بود بیمارستان امام علی (ع) زیر پوشش تأمین اجتماعی قرار گیرد اما این کار صورت نگرفته و کلینیک تخصصی و توسعه درمانی نیاز این شهرستان است که بالغ‌بر 300 هزار نفر جمعیت دارد.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲