پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
رئیس ورزش و جوانان کازرون خبر داد:
جاوید منصوری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون خبر از برگزاری یک دوره کلاس های تئوری مربیگری درجه سه ویژه بانوان داد

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کازرون، وی بیان کرد: در راستای اجرای برنامه ساماندهی وضعیت مربیان ورزشی و در کنار نیازسنجی ها و نظارت های دقیق امور باشگاه ها و اماکن ورزشی اقدام به تشکیل کمیته آموزی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون نمودیم تا بتوانیم ضمن اجرای وظایف حساس خود در بخش نطارت سیاست های حمایتی خود را نیز اجرا کنیم.

منصوری گفت: از این رو با جذب بهترین اساتید آموزشی از میان اساتید بومی شهرستان و فراهم نمودن فضا و امکانات بروز آموزشی میزبان بانوان علاقمند و مستعد مربیگری در شهرستان کازرون هستیم. ایشان ضمن قدردانی از علی غلامی مسئول امور باشگاه ها و مدیر آموزشی اداره ورزش و جوانان کازرون تصریح کرد: هم اکنون با ثبت نام از 35 نفر از بانوان، کلاس های نطری مربیگری در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون در حال برگزاری است، و کلاس ها با حضور اساتید سرکار خانم ها نامداری، کشتکار، ستونی زاده، نامی نژاد، یزدانی و کشتکاری در بازه زمانی هفت روزه از20 الی 27 تیرماه طراحی و در حال برگزاری است.

کلاس تئوری مربیگری درجه 3 ویژه بانوان کازرون برگزار شد

وی خاطر نشان کرد: دانشپذیران این دوره پس از اتمام کلاس ها با حضور در آزمون جامع در صورت کسب حدنصاب نمرات درسی ارایه شده، ضمن دریافت گواهی می توانند در دوره های عملی مربیگری درجه سه حضور پیدا کنند.

گفتنی است: از جمله نکات قابل توجه در این دوره آموزشی، تعبیه ی دو درس رفتار شناسی و اخلاق ورزشی از سوی کمیته آموزش و خارج از طراحی درسی اعلام شده از سوی استان و با استفاده از حضور اساتید حوزه و دانشگاه می باشد، تا دانشپذیران علاوه بر طی دروس فنی در زمینه های رفتاری و اخلاقی نیز تعلیمات لازم را فرا گیرند.

ساماندهی وضعیت باشگاه ها و مربیان ورزشی از اصلی ترین وعده های جاوید منصوری رییس اداره ورزش و جوانان کازرون در بدو پذیرش مسئولیت در شهرستان کازرون بود که به نظر می رسد این وعده و قول در مسیر تحقق خود قرار دارد امید است با این رویکرد،  از این پس شاهد تغییرات جدی در سیستم باشگاه داری و مربیگری باشیم. 

نویسنده: سرویس ورزشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳