پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۵۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
فرمانده انتظامی فارس خبر داد:
استوار یکم ایرج ایلانی مامور وظیفه شناس پلیس کازرون فارس که در درگیری خردادماه گذشته با اشرار مسلح زخمی شده بود پنجشنبه بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان شهید رجایی شیراز به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش کازرون نما، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس افزود: 31 خرداد ماه امسال، ماموران انتظامی شهرستان کازرون با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فرد شرور و قاتل فراری به نام "س-م" که دارای سابقه چند فقره سرقت مسلحانه، قتل و درگیری است، قصد عبور از منطقه "کنار تخته" به سمت  شیراز را دارد.
این مقام انتظامی افزود: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد این فرد شرور، به صورت نامحسوس اقدام به کنترل خودروهای عبوری کرده که در این زمان، فرد شرور با یک دستگاه خودرو زانتیا به همراه دو نفر از همدستانش متوجه حضور پلیس می شود.

شهادت درجه دار نیروی انتظامی کازرون در درگیری با اشرار
سردار گودرزی ادامه داد: فرد شرور با استفاده از سلاح کلاشنیکف به سمت ماموران اقدام به تیراندازی می کند که در این حادثه یکی از ماموران به نام استوار یکم ایرج ایلانی بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان شهید رجائی شیراز منتقل می شود.
سردار گودرزی ادامه داد: فرد شرور و همدستانش پس از تیراندازی از صحنه متواری می شوند که ماموران پس از چند روز با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی موفق شدند دو نفر از همدستان این فرد را به همراه یک قبضه سلاح در اطراف شهر کازرون دستگیر کنند؛ تحقیقات برای دستگیری شرور متواری'س - م' همچنان از سوی پلیس ادامه دارد.

گفتنی است، شهید ایرج ایلانی از جوانان برومند شهرستان کازرون و بخش جره و بالاده می باشد که با وظیفه شناسی و جانفشانی در راه برقراری امنیت، به درجه رفیع شهادت نائل آمد 

منبع: ایرنا
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
1
سلام
برادر بزرگوارمن نتوانستم به مراسم شما بیایم اما قول می دم که راهت را ادامه دهم ازشما تشکر می کنم وسپاسگذارم خداوند همه مارابیامورزد
کرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
1
روحش شاد ویادش گرامی باد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸