پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

درووووووووود
عرض ادب و احترام دارم خدمت شما شنوندگان عزیز برنامه های رادیو صدای کازرون
بدون مقدمه ی خاصی با هم گوش می کنیم برنامه ی امروز رادیو کازرون را که عمده ی این برنامه مربوط به پیام ها و تماس های شما شهروندان کازرونی با رادیوی خودتان است.
شهروند عزیزی که با نام رضا پیام گذاشته است که انتقادی داشته از این که چرا خبرنگار واحد مرکزی رادیو صدای کازرون گزارش های خودش را فقط از میدان شهداء می گیرد و فقط مشکلات و معضلات در سطح شهر را پوشش می دهد و در پیام شان نوشته است که آیا جاده ی دوان از دو طرف و خصوصا سمت دانشگاه پیام نور و هم چنین ناصر آباد شرقی و جاده ی شهرک و خیابان یا جاده فراشبند جزو شهر کازرون نیست و آیا این مناطق کمبود و نارسایی ندارند، آیا پلیس راهنمایی رانندگی نباید در این مناطق تردد کنند آیا...؟

با احترام به این عزیز دل سوز و دل سوخته ی کازرونی باید عرض کنیم که انتقاد جناب عالی به جا و قابل تأمل است و حتما دغدغه ی جناب عالی را در رادیو صدای خودتان انعکاس می دهیم و حتما به گوش مسوولان مربوطه خواهد رسید و سپاس گزاریم که با رادیو کازرون تماس حاصل فرمودید.
یک دوست عزیز به نام ابراهیم از جره با رادیو صدا ی کازرون تماس داشته و از کم آبی شدید در این قسمت انتقاد کرده و از بخش دار محترم و شورای دهیاری آن منطقه خواسته تا فکری اساسی به این مشکل داشته باشند چون عده ی زیادی از خانوارها در مضیقه ی آب آشامیدنی هستند.
با تشکر از این دوست گرامی خوشحال هستیم که صدای رادیو کازرون در بخش جره و بالاده هم قابل شنیدن است و از مسؤولان محترم آن بخش از شهرستان خواهشمندیم که فکری عاجل به حال این عزیزان نیازمند آب آشامیدنی کنند هر چند که تلاش و زحمات بخش دار محترم منطقه از نگاه کسی پوشیده نیست.
دوست و هم شهری دیگری به نام شهروند کازرونی در پیام خودش از شهرداری محترم شهر خواسته تا هر چه زودتر نسبت به آسفالت چهار راه انتظام و نصب چراغ راهنمایی آن جا و آسفالت ورودی خیابان نهضت از همین سمت چهارراه و نیز سه راه مطهری که نزدیک به چهار ماه است بلاتکلیف و در انتظار آسفالت مانده را اقدام کنند که گرد و خاک ناشی از این تاخیر در بهسازی واقعا مشکل ساز شده و مغازه داران و کسبه و ساکنان اطراف و مجاور این مکان ها نیز در این گردو خاک ناشی از تردد خودروها به امان آمده اند.
یک شهروند دیگری عنوان کرده که در بلوار پریشان روبروی شهرک انتظام یک بریدگی با بسیاری هزینه که عمدتاً از جیب شهروندان می رود ساخته شد و دوباره با هزینه های مجدد آن را بسته و مسیر تردد از این طرف را مسدود و بایستی تا میدان سلمان جلوتر رفت و این چه کار و دوباره کاری است؟!
شنوندگان عزیز تا ادامه ی برنامه که در خدمت شما باشیم به یک آهنگ زیبا گوش فرا دهید.

باز آ، اي بي وفا، که چشم من به راهه / بي تو اين، روز من، چو شام غم سياهه
باز آ، رفته ز من، خنده و شور و مستي / هر شب از، فرط غم، کار من اشک و آهه
بيا اي مه که تو را، طلبيدم ز خدا، که تو هرگز نروي از دل بي نشونم /
مرو از کنار من، که تويي بهار من، که الهي بريزه درد و بلات به جونم!


درد و بلای شما کازرونی ها برای دشمنان تان باد، سلامی دوباره عرض می کنم خدمت شما هم شهریان عزیز و فهیم کازرونی و از این که با رادیو صدای کازرون در تماس هستید کمال تشکر و سپاس گزاری را دارم، من بهادر ریاضی مجری برنامه های رادیو صدای کازرون و از مرکز شهرستان در خدمت شما عزیزان کازرونی هستم و از شما سروران گرامی تقاضا دارم که ادامه ی برنامه را با ما باشید.
یکی از شنوندگان دایمی و دل سوز و دوست دار رادیو صدای کازرون با ارسال عکس هایی از اِلمان وسط میدان امام حسین ع و از آب و رنگ و روی إلمان این میدان توجه مسوولان مربوطه را به این نکته جلب کرده که این إلمان نیاز به تعمیر و رسیدگی و رنگ آمیزی دارد و با تشکر از این دوست عزیز و تیزبین باید خدمت متصدیان این امر عرض کنم که:

 رادیو صدای کازرون/میدان امام حسین

ضمن تقدیر و دست مریزاد به طراح و سازنده ی این نماد یا إلمان که در میدان امام حسین(ع) نصب گردیده باید خاطر نشان کنیم که میدان امام حسین(ع) از جایگاه ویژه ی نامی و مکانی در سطح شهرستان برخوردار است که هم در ورودی شهر قرار دارد و هم این که در طول سال با گرم شدن هوا میزبان بسیاری از خانواده های کازرونی و حتی مهمان های شان می باشد که اوقات زیادی از فراقت شبانه ی خود را در این میدان می گذرانند و شایسته است که یک تندیس یا إلمان زیبا و فوق العاده و کم نظیر را طراحی، ساخته و در این مکان نصب کنند.
اِلمان یا نقش یا تندیس باید نما و نمادی باشد که این میدان را با نام مبارک امام حسین (ع) به تمام شهرستان و استان معرفی نماید، خصوصا به طریقی ساخته و جانمایی شود که در عکس ها و تصاویر و البته با نورپردازی های ویژه چشم نواز و سرآمد در کشور باشد

رادیو صدای کازرون/میدان امام حسین

لازم است عنوان کنم که این میدان از وسعت بسیار خوبی بر خوردار است و بلوار های موازی و مشرف یا مجاور آن نیز به ارزش و فضای مناسب نشستن این میدان افزوده و وجود دو پادگان های تیپ تکاور اما سجاد و نیز مرکز آموزش 07 در کنارش به عظمت و امنیت این میدان اضافه کرده و باید توجه داشته باشیم که بسیاری از مراسم ها مثلا همین چندماه اخیر پیشواز از کاروان های شهداء گمنام، یا تجمع های مردمی در بعضی از رخدادهای اجتماعی یا سیاسی و یا مناسبت های مذهبی و اعیاد خصوصا شعبانیه در این مکان خاص صورت می گیرد و به نوعی شاخص ترین است و این که مسافرانی که از استان های بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان راهی کازرون و شیراز هستند از کنار این میدان می گذرند و البته نیم نگاهی متفکرانه به این میدان و نقش آن خواهند داشت و خصوصا این که جای پارک ماشین و پارک کودک و سرویس های بهداشتی نزدیک به آن را داراست، پس هم به خاطر رفاه حال شهروندان و میهمانان و هم احساس غرور بیشتر از این که عظمت نام امام حسین (ع) همراه با یک نمای بسیار زیبا قرین باشد، باید به فکر ساخت و نصب یک اِلمان برتر و مناسب تر را در این میدان نمود. البته نه این که اِلمان موجود فراخور نیست، اما مدت هاست که دچار زنگ زدگی شده است و فاقد یک رنگ آمیزی حداقلی است! در واقع بیس یا فضایی که این اِلمان بر آن استوار شده فرسوده و نمای سنگی آن خراب و دچار ریزش شده است و حوض زیر آن خشک و گل و لای گرفته که نیاز به بازسازی و ترمیم دارد.

 رادیو صدای کازرون/میدان امام حسین

پس بایستی نمایی ساخته شود که بک گراند عکس های یادگاری مردم و پوسترهای تبلیغاتی و مورد شکار لنز دوربین های عکاسان هنرمند و برتر شهرستان شود.

این میدان مزین است به نام مبارک امام حسین (ع) پس خواهشا مورد بهسازی، نگه داری، نوسازی، زیباسازی و خصوصا اجرای یک اِلمان جدید که خواسته ی اکثریت مردم شهرستان است قرار بگیرد چون اِلمان حاضر را می توان به عنوان یک نماد پیش طرح موقتی نام ببریم که زمان آن به اتمام رسیده و بایستی به فکر نمادی نمادتر و اِلمانی اِلمان تر و تندیسی با ابهت تر برای میدان امام حسین(ع) باشیم. درست است که منتظر تندیسی از دلاورمرد جنوب یعنی ناصردیوان بوده و هستیم که در ورودی غربی شهرستان در میدان روبروی ناصرآباد ساخته و نصب شود، اما در جای خود میدان امام حسین (ع) از اولویت خاصی برخوردار است و اگر بحث هزینه ی طراحی و ساخت به میان آید, شک نداشته باشید که کازرونی های عاشق امام حسین(ع) حاضر هستند که هر گونه کمک مالی نیاز باشد را هدیه بدهند.

رادیو صدای کازرون/میدان امام حسین

ای نام تو زیبایی هر مسجد و میدان / ای سرور آزاده و ای عشق شهیدان
شهد شرف و رمز شهادت به زمانی / ای مظهر خوبان امامت تو حسین جان


از شما عزیزان شنونده و هم شهریان کازرونی که تا پایان برنامه با ما بودید کمال تشکر و سپاسگزاری را داریم و به همه ی شما عاشقان و دوست داران امام حسین می گوییم:

دوستت دارم یارکازرونی/ دوستت دارم یارکازرونی/ دوستت دارم یارکازرونی


رادیو صدای کازرون را هر پنجشنبه در کازرون نما بخوانید

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹