پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
به مناسبت روز حجاب و عفاف صادر شد:
به راستی مسئولین فرهنگی ، صدا و سیما ، نیروی انتظامی ، دانشگاهیان ، معلمان و مربیان آموزشی و تربیتی ، اصناف و بازاریان و... در طرح جمع آوری مظاهر بی بند و باری و فساد اخلاقی و بدحجابی سازمان یافته ، وارد نکردن پوشش های غیر اسلامی و تولید ارزان و باکیفیت پوشش های ایرانی اسلامی به ویژه چادر برای زنان و لباس های مناسب برای مردان جامعه چه وظیفه ای دارند؟

به گزارش دریافتی کازرون نما، به مناسبت 21 تیرماه روز حجاب و عفاف، پایگاه مقاومت بسیج آسیه مسجد ملابرات کازرون بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

 

ما نیستیم که باید از موضع خودمان دفاع کنیم؛ این فرهنگ منحط غرب است که باید از خودش دفاع کند. آنچه را که ما برای زن عرضه می‏کنیم، چیزی است که هیچ انسان اندیشمند با انصافی نمی‏تواند منکر شود که «این برای زن خوب است.»

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

جریان‌ سازی برای تعرض به حریم عفاف و حجاب با راه‌‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه های اجتماعی از برنامه‌های دشمن در راستای جنگ نرم و تهاجم فرهنگی علیه انقلاب اسلامی می باشد، و تغییر سبک زندگی خانواده ایرانی با موضوع حجاب و عفاف و تبدیل آن به نکات مطرح شده در شبکه های ماهواره ای غربی تلاشی است که منجر به از هم گسیختگی نهاد خانواده اصیل ایرانی و سست شدن پایه های اعتقادی خانواده مسلمان می شود. شکی نیست که اگر  آحاد جامعه به ویژه مسئولین و متولیان امور فرهنگی به هشدارهای رهبری در زمینه تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم توجه بیشتری می‌ کردند، امروز شاهد ورود عده‌ ای به مرز هنجارشکنی‌های فرهنگی و اخلاقی و گریز از قانون نمی‌شدیم.

فلسفه حجاب و عفاف عصر مدرن تنها یک نوع پوشش نیست، بلکه اندیشه و رویکردی است که بشریت به آن نیازمند است؛مسئله ای که در جامعه امروز مختص زنان نیست و می تواند یکی از پایه های تحقق فرهنگ پوشش اسلامی گردد و به آن عمق و معنا بخشد، زیرا به این سؤال مهم که «چرا باید با حجاب باشیم» پاسخ می دهد که حجاب یعنی زن والاست نه کالا، حجاب یعنی زن یک  انسان است و نه یک وسیله و بدست آوردنش آسان نیست .

به راستی  مسئولین فرهنگی، صدا و سیما، نیروی انتظامی، دانشگاهیان، معلمان و مربیان آموزشی و تربیتی، اصناف و بازاریان و... در طرح جمع آوری مظاهر بی بند و باری و فساد اخلاقی و بدحجابی سازمان یافته، وارد نکردن پوشش های غیر اسلامی و تولید ارزان و باکیفیت پوشش های ایرانی اسلامی به ویژه چادر برای زنان و لباس های مناسب برای مردان جامعه چه وظیفه ای دارند؟ 

ما بسیجیان ولایتمدار برای ترویج این مهم، همچون امام عصر خویش بر این باوریم که مساله حجاب، یک مساله ارزشی و اجتماعی است؛ چنانکه رهبر فرزانه انقلاب می فرمایند: «از دیدگاه اسلام حفظ عفت و پاکدامنی زنان نقش تعیین کننده ای در سالم سازی جامعه اسلامی دارد و حتی حفظ جایگاه و منزلت زن به حفظ حجاب و عفت او بر می گردد»، آمادگی کامل خود را برای هرگونه اقدامی علیه ظواهر بی بند وباری که چهره زن با شخصیت ایران را خدشه دار کند اعلام میداریم و از :

1- از دستگاه های اجرایی کشور می خواهیم  تا بر اساس بند 3 قانون اساسی که دولت را موظف کرده است «تمامی امکانات خود را برای رشد فضائل اخلاقی و مبارزه با فساد و تباهی بکار گیرد» به وظیفه خود بطور جدی عمل کنند و کار را به ملت واگذار نکنند که ملت آماده است در صورت ادامه کوتاهی ها بر اساس بند 2 «بخش م» وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) به وظیفه خود عمل کند.

2- از رسانه ملی می خواهیم که طبق فرمایش امام خمینی(ره) که می فرمایند:صدا و سیما باید دانشگاه عمومی باشد ، رسالت فرهنگی اش را که تربیت انسان ها است فراموش نکند .دشمن دیگر به توپ و گلوله متوسل نمی شود بلکه به ابزاری قوی تر دست پیدا یافته و با استفاده از این ترفند دست به اهداف شوم زده است که این در واقع همان نفوذ و تاثیر چهره های ضد فرهنگ و بی بصیرت است که به عنوان سربازان پیاده نظام وارد جنگ شده اند که به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مد طله العالی) همان جنگ نرم دشمن است.

3-  ازعموم مردم انقلابی می خواهیم که  وظیفه  امر به معروف  ونهی از منکر خود را رها نکنند.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲