پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
با حضور بسیجی مدافع حرم:
شامگاه پنجشنبه 17 تیرماه، مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با حضور بسیجیان و جمعی از مسئولان در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ابوالحیات بخش کوهمره نودان برگزار شد.

به گزارش محمد دهداری خبرنگار کازرون نما، در این مراسم، پس از تلاوت آیاتی از کلام اله مجید، سروان کاظمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (ص) کوهمره نودان، با اشاره به جنگ رسانه ای استکبار جهانی علیه کشور ایران اظهار نمود: علی رغم راه اندازی جنگ رسانه ای دشمن در فضای مجازی، جوانان ما در تقابل با چنین حرکت هایی اقدام به برگزاری مراسم ها و یادواره هایی در تجلیل از شهدا می کنند.

سپس مجتبی میرزایی بسیجی مدافع حرم اهل نودان، با اشاره به خطبه 27 نهج البلاغه که امام علی (ع) می فرمایند "به خدا سوگند، مردمي كه در خانه‏هاشان نشينند تا دشمن به سراغشان آيد، قطعاً ذليل و خوار شوند"، گفت: کشوری که با دشمن خود در کیلومترها دورتر از مرزهای خود مواجه می شود و می تواند منطق خود را در سطوح بین المللی و منطقه ای پیگیری و اعمال نماید و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله) اگر کیلومترها خارج از مرزها با تروریست ها و دشمن مواجه نمی شدیم امروز باید در داخل کشور با آنان مبارزه می کردیم، نشانه دقیقی است از نفوذ ایران در خارج از مرزها و امنیت و ثبات ناشی از این اقتدار، نه تنها برای ایران، که برای منطقه می تواند مفید قلمداد گردد؛ و این همان قدرت منطقه ای است که ثبات بخش و اعتماد ساز است.


وی گفت از زمان ظهور داعش در عراق، ایران تنها کشوری بود که به صورت واقعی و در سطح وسیعی به مبارزه با این گروه تروریستی پرداخته و توانسته زیرساخت های مهمی را از نیروهای انسانی کار آزموده تدارک ببیند.

میرزایی با بیان اینکه داعش و القاعده در پی احیای نظام خلافت‌اند گفت: آنان می‌خواهند با ریشه‌کن کردن نظام دولت- ملت، خلافتی شبیه خلافت‌های اموی و عثمانی که براساس معیارهای تمدن معاصر امپراتوری‌های توتالیتر بودند، بسازند.

وی ادامه داد: داعش یک جریان اعتقادی و فکری است؛ جنگ با داعش جنگ اعتقادیست، و جنگ با آن ها یک جنگ سخت است  که بیش از 80 کشور دنیا تاکنون نیرو به سوریه و عراق اعزام کرده اند.

پخش کلیپ، شعرخوانی و روضه خوانی توسط مجتبی شفیعی پیرامون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) و مداحی داود خوشکردار، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که حاضران با سینه ‌زنی و اشک و آه با شهیدان سرافراز مدافع حرم وداع کرده و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق نمودند.

عکس: امید قصابی

نویسنده: محمد دهداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹