پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۴۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹
امام جمعه کازرون:
امام جمعه کازرون گفت: ما با شادی و سرور مردم مخالف نیستیم اما آنچه که ضروری است به درستی به آن توجه شود این است که بین اجرای برنامه های شاد و نشاط آفرین و ابتذال باید تفاوت قائل شد.

به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام محمد خرسند، شنبه در نخستین نشست هم فکری و هم اندیشی برای حل مشکلات فرهنگی شهرستان کازرون بیان داشت: با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان، مهمترین دغدغه ما در حوزه فرهنگی باید مقابله با این هجمه و احیای ارزش های والای اسلامی باشد.

امام جمعه کازرون افزود: هنر هنرمند اگر در خدمت انقلاب باشد و آثار فاخری تولید کند که تا نسل ها همچنان باقی بماند ،چنین هنری ارزشمند و قابل ستایش است.

خرسند ادامه داد: برای رسیدن به نتیجه عینی در حوزه فرهنگ باید اینگونه نشست ها به صورت منظم و مستمر برگزار شود و راهکارهایی که در آن ارائه می شود باید قابلیت اجرایی و عملیاتی داشته باشد.

در این دیدار که جمعی از هنرمندان، نخبگان، دانشجویان، استادان و طلاب شهرستان کازرون حضور داشتنددرمورد مسائلی از جمله مسائل و مشکلات تفرجگاه های کازرون، مشکلات ازدواج جوانان، تشکیل هیات مذهبی هنرمندان، ایجاد پارک فرهیختگان و چگونگی حل مشکلات هنرمندان این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

نویسنده: سرویس سیاسی
منبع: ایرنا
برچسب ها: کازرون ، فرهنگ ، شادی ، ابتذال
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
1
ارزش های اسلامی با تبلیغات و نشست های منظم احیا نمیشه حاج آقا، وگرنه با تبلیغات شبانه روزی روحانیون در صدا و سیما و مساجد و مدارس و دانشگاه و ادارات دولتی و خصوصی و شهرداری، بعد از سی و هفت سال احیا شده بود.
همچنان که در دوره طاغوت با تبلیغات و رواج مد و... نتونستن ارزش های اسلامی مردم رو از بین ببرند. اگه رفتار و کردار مدعیان دین و مذهب درست بشه، خود به خود و بدون هیچ گونه تبلیغات و جلسه ای ارزش های اسلامی احیا میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
0
اگر روحانی درست شود مملکت درست میشود....اگر دانشجو ودانشگاه اصلاح شود ایران درست میشود،حضرت امام خمینی( ره )
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳