پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۴۸۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱
نماینده کازرون در مجلس:
نماینده مردم شهرستان کازرون فارس درمجلس شورای اسلامی، بیانیه رئیس جمهوری در خصوص پیگیری حقوق های نجومی را ضروری و بجا دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی در کنار دولت مصمم به پیگیری این مساله هستند.

به گزارش کازرون نما، حسین رضازاده افزود: اراده مجلس بر پیگیری جدی و قاطع این موضوع هست و اعتقاد داریم که برای پیگیری این مساله نباید فقط به چند سال قبل باز گردیم بلکه باید سال های دورتر نیز مورد بررسی قرار گیرد و با کسانی که به هر شکل چه در قالب دریافت حقوق های نجومی، چه دریافت وام های بدون بهره از بیت المال سوء استفاده کرده اند برخورد شود.
وی ادامه داد: تاکید مجلس بر این است که در کنار برخورد با سوء استفاده کنندگان، در سیستم نظارتی کشور نیز تحولی ایجاد شود و نمایندگان این آمادگی را دارند که هرکجا نیاز به حمایت آنها باشد با جدیت وارد عمل شوند تا در کنار حل مساله حقوق های نجومی، در آینده نیز شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم.
او اظهار کرد: قطعا هرگونه اقدام عملی در این زمینه می تواند به بازگشت اعتماد مردم کمک کند.
نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیانیه رئیس جمهوری و تاکید بر لزوم پیگیری مساله حقوق های نجومی علاوه بر تسریع در روند پیگیری، به جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی نیز کمک خواهد کرد.
رضازاده افزود: باید قوانین موجود در این زمینه نیز روشن تر شود تا از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری گردد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران دوشنبه 14 تیرماه 95 با صدور بیانیه ای خطاب به مردم بر بازکردن گره کور، کهنه و به جای مانده از سالیان دور که با استفاده از گریزگاه های قانونی در ساختار اداری کشور ایجاد شده، تاکید کرد.
به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام حسن روحانی در این بیانیه با تاکید بر اینکه با کسی پیمان اخوت نبسته است، اعلام کرد تمام دستگاه ها موظفند حقوق و مزایای دریافتی مقام های کشوری و لشکری را به صورت حداقل و حداکثر دستمزد و پرداختی ماهانه در تارنمای وزارتخانه یا سازمان ها و همچنین در تارنمای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای آگاهی عموم درج کنند.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
شفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
1
1
ایشان قبلا فرموده بودند که پرونده های تخلفات مالی رییس جمهور محترم قبلی حاج احمدی نژاد را با جدیت دنبال خواهند نمود . ضمنا با قاطعیت هر چه تمام تر در باره تشکیل کمیته پی گیری تصادف سربازان در نی ریز قول داده بودند !؟ اگر نتیجه این پی گیری ها اعلام بفرمایند ممنون می شویم . راستی از پرونده تخلفات گسترده در انتخابات کازرون و ریخته شدن آرای خلاف در صندوق ها به نفع یکی از کاندیداها !!؟؟ چه خبر ؟؟
پاسخ ها
ابوالفضل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
خیلی عجولی برادر....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
0
اینکه گفتند در کنار دولت وهمراه دولت اقدام میکنند کار خیلی خوبی هست،،،مساله برجام. وحقوق های نجومی وهجومی را حتما پیگیری کنند،،،،خدا حافظ حاج حسین رضازاده باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
0
0
برادر عزيز شما به فكر شهر خودت باش !
نمايندگان در بحث حقوقهاي نجومي خودشان يك سر قضيه هستند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
حاج حسین رضازاده واقعا نماینده پرکاری است .خادم ملت .عاشق کار برای مردم دلسوز وساده زیست.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
انشاالله در عمل بينيم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹