پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۵۴۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
امام جمعه کازرون در نماز عید فطر خواستار شد:
امام جمعه کازرون در خطبه های نماز عید فطر گفت: سیاسیون کشور مواظب باشند برای مطامع نفسانی و جناحی خود، مصالح کشور را به بوته فراموشی نسپارند.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار داشت: امروز شرایط کشور ما بنا به فرمایش مقام معظم رهبری شرایط جنگ احزاب است به‌طوری‌که تمام طیف‌ها و دسته‌ها و گروه‌ها از سراسر دنیا به‌ویژه آمریکا و اسرائیل و کشورهای ارتجاعی عربی با یارگیری از مخالفان داخل کشور مشکلاتی را برای ملت ما رقم زده‌اند.

وی با بیان اینکه چنانچه ملت ایران به خدا توکل و توسل داشته باشند برجام این مشکلات مانند صلح حدبیه خواهد بود و فتحی بزرگ عایدمان می‌شود گفت: دل‌ها را باید به یکدیگر نزدیک کرده و اختلافات را کنار بگذاریم و برای برطرف کردن مشکلات جامعه ازجمله بیکاری و اشتغال جوانان دست‌به‌دست یکدیگر دهیم.

خرسند متذکر شد: سیاسیون کشور به خود بیایند و برای مطامع زودگذر نفسانی و جناحی خود مصالح کشور را به بوته فراموشی نسپارند و برای اشتغال جوانان و حل معضلات اجتماعی همت گمارند.

امام‌ جمعه کازرون با اشاره به آمار رو به افزایش طلاق، بیکاری و برخی مفاسد اجتماعی کشور تصریح کرد: دولت و مجلس باید خجالت بکشند که جوانان برازنده و تحصیل‌کرده دنبال شغل می‌گردند.

وی دیدار پنج‌ ساعته اخیر مقام معظم رهبری با جوانان را درسی بزرگ برای مسؤولان دانست و متذکر شد: مسؤولان باید با جوانان ارتباط داشته باشند و همواره در برطرف کردن مشکلات آنان به‌ویژه اشتغال و ازدواج تلاش جدی کنند.

خرسند امنیت امروزه کشور با وجود آشوب و جنگ در برخی کشورهای همسایه و اروپا را نعمت بزرگ خداوند و تلاش نیروهای امنیتی نظامی و انتظامی به‌ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) برشمرد و خاطرنشان کرد: با انفجارهایی که در عربستان و دیگر کشورهای اسلامی و اروپایی امروزه در حال شکل‌گیری است که البته این‌گونه اعمال محکوم است الحمدالله با تیزبینی و رصد سربازان گمنام امام زمان(عج) و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت کامل بر کشور حاکم است.

امام‌ جمعه کازرون در پایان، ماه شوال را دریافت جوایز الهی پس از یک ماه مجاهدت و تلاش عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم این سرمایه‌گذاری را که در ماه رمضان داشتیم با وسوسه شیطان از دست ندهیم.

وی پرداخت زکات فطریه را هدیه‌ای برای مؤمنان به شکرانه یک ماه عبادت و بهره بردن از نعمت‌های آسمانی برشمرد و تصریح کرد: زکات فطریه را با رعایت اولویت در مرتبه نخست مستمندان فامیل و اقوام و همسایگان و در مرتبه بعد به مؤسسات خیریه‌ ازجمله کمیته امداد و بهزیستی بپردازند.

نویسنده: سرویس سیاسی
برچسب ها: کازرون ، نماز عید فطر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
0
0
انشاله همه .......... یاد بگیریم جهت مصالح خودمون و جناح سیاسیمون،نیروها و ادمهای نالایقمون رو در ارگانهای شهرستان،به زور،پست دار نکنیم...
کازرون رو درست کنیم...کشور بزرگتر داره...
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
0
0
فقط دولت و مجلس فعلی خجالت بکشن؟؟؟ نهادها و ارگان ها و حوزه های علمیه و دولت و مجلس قبلی چی حاج آقا؟
بنا بر اظهارات قدیم و جدید حضرتعالی دولت فعلی باید پاسخگوی همه ی مشکلات فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و مذهبی و محیط زیستی و امنیتی و ... باشه، آیا تصمیم گیرنده اصلی در قبال سیاست و اقتصاد و فرهنگ و مذهب کشور دولته؟
آیا اونهایی که بیشترین مسولیت رو دارن پاسخگو هستن؟
جواب همه سوالات خیر هست جناب خرسند.
تا وقتی که در برخورد با مسائل جناحی برخورد کنید این مملکت روی خوش نمیبینه.
ای کاش این روحیه مطالبه گری تون برا همه بود.
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
0
توصیه بسیار خوبیه، امید است همه ی سیاسیون و بزرگان کشور به این توصیه عمل نمایند تا حساسیت فردی افراد تصمیم ساز نسبت به یک جریان و یا موضوع و یا حتی یک کلمه موجب قربانی کردن مصالح کشور و مردم نشود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲