پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
به منظور درجه بندی باشگاه های ورزشی صورت گرفت:
هفته گذشته جلسه ی اداری _ تخصصی پیرامون بررسی وضعیت باشگاه های ورزشی با حضور جاوید منصوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون در محل دفتر مدیریت ورزش شهرستان کازرون برگزار شد .

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، در این جلسه منصوری ضمن تشریح وظایف اداره ورزش و جوانان در جهت ارتقاء سلامت مردم، خبر از آغاز مرحله ی نهایی بازرسی های باشگاه های ورزشی بخش مرکزی شهرستان و اقدام به درجه بندی آنها جهت معرفی به مردم شریف کازرون در نیمه ی اول سال 95 داد، و خواستار توجه جدی به موازین اسلامی و اخلاقی در اماکن ورزشی شد. وی خاطرنشان کرد: هدف از تمامی این نظارت ها ارتقا سلامت مردم است و سلامت مقوله ای است که جسم و روح را در کنار یکدیگر و هماهنگ باهم دربر می گیرد. از این رو تاکید ویژه ای بر اجرای موازین اسلامی اخلاقی در ورزش شهرستان داریم.

در این جلسه علی غلامی مسئول امور باشگاه ها و اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون نیز با برشمردن اقدامات انجام شده در سه ماهه اول خاطر نشان کرد: با بازدیدهای مکرر و پیوسته، علیرغم انجام نظارت های قانونی دقیق طبق اساسنامه ی بازرسی وزارت ورزش و جوانان از اماکن ورزشی، توانسته ایم با شناسایی مشکلات جاری، در رفع آنها برنامه ریزی های مناسبی داشته باشیم و معتقدیم که نظارت بدون حمایت نتیجه ای مثبت و ماندگار نخواهد داشت؛ از این رو در کنار انجام نظارت های لحظه ای دقیق به صورت محسوس و نامحسوس، حمایتهای اصولی مناسبی را نیز داشته ایم.

مسئول امور باشگاه ها و اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون مواردی مانند: تشکیل تیم بازرسی آقایان و بانوان به صورت محسوس و نامحسوس، توجیه قانونی باشگاه داران در جهت حفظ قانون، کشف اقلام دارویی و مکمل های غیر مجاز و برخورد با عاملین آنها، برخورد قانونی شدید با باشگاه داران متخلف و گرفتن تعهدات قانونی لازم در جهت پیشگیری از تکرار تخلفات، معرفی باشگاه داران قانونمند و موفق به استان جهت تشویق در مرحله ی درجه بندی،  شناسایی 31 نفر مربی زن فاقد کارت و ثبت نام از آنها جهت حضور در کلاس های مربی گری در اولین هفته پس از ماه مبارک رمضان، دریافت مجوز برگزاری کلاس های مربیگری ویژه ی آقایان، تقویت علمی کمیته ی سلامت شهرستان با معرفی مربیان ملی و بومی شهرستان و کارشناسان خبره به سیستم فنی این کمیته، حل موانع پیش روی برخی از باشگاه داران فاقد مجوز، هدایت باشگاه ها جهت تنظیم اظهارنامه ی مالیاتی برای بهره مندی از معافیت مالیاتی، کسب مجوز برگزاری کلاس های مربیگری نظری و عملی و تجهیز سیستم آموزشی و جذب اساتید ورزشی بومی برای تدریس دوره های تئوری مربیگری، تشکیل واحد بازرسی کمیته ی یوگا شهرستان، رایزنی با اساتید ورزشی ملی جهت حضور در شهرستان و برگزاری کارگاه های علمی برای تقویت بنیه علمی مربیان، ساماندهی وضعیت مربیان زن فعال در باشگاه های ورزشی، برگزاری بیش از 25 جلسه ی توجیهی ویژه ی باشگاه داران و مربیان به صورت خصوصی و عمومی با محوریت اخلاق، فرهنگ، و حقوق ورزشی از سوی امور باشگاه ها و امور بانوان، ممانعت جدی از برگزاری کلاس های ورزشی غیر مجاز در باشگاه ها و برخورد با عاملین، جمع آوری آرا و نظرهای مردمی درخصوص رضایتمندی از باشگاه ها، رایزنی با شبکه بهداشت شهرستان و انجام بازدیدهای مشترک، تنظیم گزارشات بازرسی دقیق طبق اساسنامه های وزارت ورزش و ساخت بایگانی منظم و تفکیک شده ی باشگاه ها و برنامه ریزی جهت حضور در بخش های تابعه شهرستان بعد از ماه مبارک رمضان مختصری از اقدامات انجام شده از سوی امور باشگاه ها و اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون در سه ماهه ی اول سال 95 بود.

غلامی ضمن قدردانی از مدیریت ورزش شهرستان و پرسنل اداره ورزش و جوانان به ویژه سرکار خانم نامداری مسئول امور ورزش بانوان، همکاری باشگاه داران در امر توسعه ی ورزش و بالا بردن سلامت مردم را مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد با درجه بندی باشگاه های ورزشی شاهد بهبود و توسعه ی مناسب تر باشگاه ها خواهیم بود و اقتصاد ورزش نیز بهره ورتر و قویتر خواهد شد و با اینکار مردم فرصت حضور در فضاهای فرهنگی و ورزشی امن تر و علمی تری را پیدا خواهند کرد.

 

نویسنده: سرویس ورزشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳