پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
مدیر کمیته امداد خبر داد:
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کازرون با اعلام این خبر گفت: با مساعدت دفتر مقام معظم رهبری، امام جمعه و کمیته امداد امام خمینی(ره)، سفره افطاری 400 نفری خانوادگی جهت مددجویان بخش جره بالاده در محل زینبیه شهر بالاده برگزار گردید و مددجویان بخش جره بالاده روزه خود را به میزبانی امام جمعه افطار نمودند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد شهرستان کازرون پرویز شفیعی گفت: هر ساله در ماه مبارک رمضان بر اساس سنت دیرینه اسلامی و سیره ائمه اطهار، سفره افطاری جهت مددجویان تحت حمایت برپا می گردد. در این برنامه که با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و با حضور مددجویان و به امامت حجت الاسلام والمسلمین بهرامی برگزار گردید، مددجویان روزه خود را در یک جو صمیمی افطار نمودند.

برپایی سفره اطعام و افطاری جهت  مددجویان منطقه محروم بخش جره بالاده

بهرامی طی سخنانی پیرامون فلسفه روزه داری و تأکید ائمه اطهار بر نکات معنوی و جسمی این واجب الهی، اظهار داشت: در همه عبادات اقامه نماز اول وقت باعث فراوانی رزق و روزی و برچیده شدن فقر در خانواده می گردد. وی همچنین در فضائل حضرت علی اکبر امام حسین(ع)، نیز بیاناتی ایراد نمود.

درخاتمه بیژن سهرابی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه بالاده به خاطر دعوت از مددجویان تحت حمایت، از مددجویان خواست که در امور فرهنگی کمیته امداد و اهمیت دادن به نماز جماعت و حضور فعال در نماز جمعه شرکت داشته باشند. 

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹