پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
علوی بخشدار جره و بالاده:
با حضور گسترده مسئولین و اهالی بخش جره و بالاده، راهپیمایی روز قدس امسال هم علی رغم گرمی بسیار زیاد هوا در بخش جره و بالاده برگزار شد .

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی بخشداری جره و بالاده، در این مراسم که با حضور گسترده و با شکوه مردان و زنان، روحانیون و خانواده معظم شهدا، کسبه، اصناف و بازاریان، کارکنان و کارمندان ادارات و نهادها، دانش آموزان و دانشجویان، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی، کشاورزان و باغداران و عموم مردم برگزار گردید، راهپیمایان در طی مسیر با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، نفرت و انزجار خود را از سردمداران ظلم و کفر و ستم و استکبار جهانی نشان دادند.

روز قدس متعلق به تمام مظلومین عالم است

روز قدس متعلق به تمام مظلومین عالم است

 مهندس سید مجتبی علوی بخشدار جره و بالاده به عنوان سخنران این مراسم، طی سخنانی، ضمن تقدیر و تشکر از حضور با شکوه مردم گفت: شما روزه داران امروز و در این آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، عبادتی بسیار بزرگ انجام داده اید و آن عبادت شرکت در راهپیمایی روز قدس به نشانه حمایت از مظلومین جهان و بیزاری جستن از تمام ظالمین گیتی است .روز قدس متعلق به فلسطین و قدس نیست بلکه  روز قدس متعلق به همه مسلمانان و بنا به فرمایش بنیان گذار کبیر انقلاب (امام راحل عظیم الشان) روز اسلام است.

روز قدس متعلق به تمام مظلومین عالم است

وی خاطر نشان کرد: روز قدس متعلق به تمام مظلومین جهان است، هر کجا صدای مظلومی از بیداد ظالمی بلند است، روز قدس فریاد حمایت ما از آن مظلوم  است و از کسانی که مورد ظلم قرار گرفته اند؛ و این روز ودیعه ای بسیار زیبا از امام راحل عظیم الشان برای همیشه تاریخ است.

روز قدس متعلق به تمام مظلومین عالم است

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین  بهرامی امام جمعه بخش جره و بالاده، در سخنانی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، به فلسفه نامگذاری این روز و دلایل آن توسط امام خمینی رضوان ا... تعالی علیه پرداخت و ضمن تشریح مسایل و بلایایی که امروزه گریبانگیر جوامع اسلامی شده، ریشه تمام این مسایل و مشکلات را چه در سوریه و عراق و بحرین و یمن و ... و چه در سایر نقاط، متوجه سردمداران استکبار جهانی و اسرائیل و آمریکا و حکام دست نشانده آنها دانست.

روز قدس متعلق به تمام مظلومین عالم است

راهپیمایان در ادامه با حضور و تجمع در محل کانون پرورشی شهر بالاده، با فریادهای ا... اکبر خامنه ای رهبر، به قطعنامه پایانی گوش فراداده و بند های آن را تایید نمودند.

روز قدس متعلق به تمام مظلومین عالم است

روز قدس متعلق به تمام مظلومین عالم است

روز قدس متعلق به تمام مظلومین عالم است


نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶