پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۵۴۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی گفت: قدس در تاريخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و يكپارچگي است، قدس سرزمين انبيأ و اولياي خداست كه با توطئه استكبار جهاني و تزوير سران برخي كشورهاي عربي به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطيني مبدل شده‌است.

به گزارش کازرون نما، فرمانده سپاه کازرون در مصاحبه با تنویر، با اشاره به این که قدس در تاريخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و يكپارچگي است، اظهار داشت: قدس سرزمين انبيأ و اولياي خداست كه با توطئه استكبار جهاني و تزوير سران برخي كشورهاي عربي به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطيني مبدل شده‌است.

وی در ادمه افزود: شکست پی در پی حیله ها و توطئه های شیاطین به ویژه نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایت کار در رویارویی با ام القرای جهان اسلام یعنی نظام سیاسی الهی جمهوری اسلامی ایران موجب گردیده تا هر از چند گاهی سناریویی جدید علیه ملل اسلامی طرح ریزی نمایند، از تحریم های همه جانبه اقتصادی گرفته تا شیطنت و فتنه در پل ارتباطی مقاومت اسلامی؛ همه از سکرات موت به ظاهر غول استکباری است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی با اشاره به نامگذاری مبارک جمعه آخر ماه مبارک رمضان توسط امام (ره)، تصریح کرد: در چنین روزی که با بصیرت و ابتکار حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فرصت بسیار بزرگی برای اعلام مواضع جهان اسلام در مقابل غاصبان قدس و نهادینه سازی فریاد حمایت از حقوق مردم فلسطین در پهنه عالم فراهم آمده است، ملت مسلمان ایران مساله فلسطین را به عنوان مساله اصلی منطقه و جهان اسلام در برابر نظام سلطه و زورگویی های غرب و صهیونیسم دانسته و هم صدا با همه مسلمانان غیور و ظلم ستیز در سراسر دنیا طنین دفاع از قدس شریف و فلسطین مظلوم را سر می دهد.

شرفی با اشاره به این که ملت روزه دار ایران اسلامی بالاخص مردم شریف و انقلابی کازرون با پایبندی به آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و الهام از آموزه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رژیم صهیونیستی را نماد ظلم، تجاوز، غصب و اشغالگری و منشا بحران و نا امنی در سطح منطقه و جهان دانسته و اعلام می دارد: جهان اسلام در هیچ شرایطی رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نشناخته و بر این باورست که سرانجام روزی فرا می رسد که این غده سرطانی از صفحه روزگار محو و غاصبان در آتش خود افروخته،خواهند سوخت.

ایشان ضمن بیان این مطلب که روز قدس روز شکرگزاری ست، بیان کرد: اکنون بر ماست که زیر سایه نعمت بزرگ ولایت همچون گذشته شکرگزار نعماتی باشیم که خداوند متعال به ما ارزانی داشته است و با حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن کشتارهای ناجوانمردانه در غزه بر ادامه راه بنیانگذار جمهوری اسلامی در وحدت امت اسلامی و حمایت از مستضعفان و محرومان جهان، تا آزادی  کامل قدس عزیز ثابت قدم بمانیم.

 فرمانده سپاه کازرون در پایان با تاکید به حضور حداکثری مردم انقلابی کازرون در روز قدس عنوان داشت: بی شک كمترين‌ تأثير اين‌ حركت‌ انقلابي‌ و اعتقادي‌ گسترش‌ اميد و ايجاد دلگرمي‌ در ميان‌ جواناني‌ است‌ كه‌ جان‌ بر كف‌ هر روز با قطعه‌اي‌ سنگ‌ به‌ مصاف‌ سلاحهاي‌ سنگين‌ و خشونت هاي‌ حيواني‌ رژيم‌ اشغالگر مي‌روند و همچنين‌ تسكيني‌ بر آلام‌ و دردهاي‌ مادراني‌ است‌ كه‌ جگر گوشه‌هاي‌ خود را مظلومانه‌ و غريبانه‌ از دست‌ مي‌دهند.

نویسنده: سرویس سیاسی
منبع: تنویر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن خنجری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
0
آفرین جناب سرهنگ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹