پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۴۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس در کازرون خبر داد:
مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس در حاشیه بازدید از طرح های روستایی این بنیاد در بخش کوهمره نودان کازرون گفت: از 388 هزار و 680 واحد مسکونی روستایی این استان تاکنون 213 هزار و 858 واحد معادل 55 درصد واحدهای روستایی مقاوم‌سازی شده‌اند.

به گزارش کازرون نما، عطاءالله زمانی عصر دیروز (جهارشنبه) همراه معاونان خود به کازرون عزیمت کرد و در جریان طرح‌های عمرانی و واحدهای احداثی روستاهای دردانه و کلانی این شهرستان قرار گرفت.

در این سفر کوتاه مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس از نزدیک روند پروژه‌های عمرانی را بررسی و مشکلات پیش روی بازنگری طرح هادی روستاهای کلان، عبدویی و توسعه روستاهای شهرنجان و بهرام‌آباد موردبررسی قرار گرفت.

در ادامه، مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس در جلسه‌ای که در بنیاد مسکن کازرون برگزار شد عملکرد و پیشرفت امور اجرایی این شهرستان را بررسی کرد.

زمانی در این جلسه با یادآوری شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، گفت: رویکرد توسعه روستایی و محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر توسعه‌یافته بر اساس همین شعار طراحی و اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه استان فارس در شاخص مقاوم‌سازی مسکن 20 درصد فراتر از متوسط کشوری است، افزود: پیشتاز بودن استان فارس در مقاوم‌سازی مسکن روستایی با کار جهادی، احساس مسؤولیت و تقویت روحیه خدمت‌رسانی به روستائیان حاصل می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس با اشاره به اینکه از  388 هزار و 680 واحد مسکونی روستایی این استان تاکنون 213 هزار و 858 واحد معادل 55 درصد واحدهای روستایی مقاوم‌سازی شده‌اند، تصریح کرد: در سال 95 نیز سهمیه بهسازی و نوسازی 15 هزار واحد روستایی به بنیاد مسکن داده شده است.

این مسؤول با بیان اینکه یکی از وظائف بنیاد مسکن ایجاد سرپناه برای خانوارهای دارای دو فرزند معلول است، یادآور شد: در استان فارس بر اساس اعلام سازمان بهزیستی، 879 خانوار واجد شرایط این طرح وجود دارد که از این تعداد 582 خانواده شهری و 197 خانواده روستایی هستند.

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناظر فنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
جای تأسف داره که با این همه مشکلاتی که پیش روی ناظرین روستایی قرارداره ،مدیران مربوطه حتی حاظر نیستند یکی از ناظرین فنی روبه عنوان نماینده اونها جهت پیگیری بعضی خواسته هاشون دعوت کنند.ضمنا مدیر کل محترم باید بدونن که بدون تکیه به ناظرین هیچ کاری را پیش نخواهند بردو می بایست مدیون ناظرین فنی این بنیاد بود.لذا از مدیران شهرستان خواهشمندیم پیام ما رو به مسعولین رده بالاتر برسونن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹