پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۴۲۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
تبعید هم کارساز نشد:
متکدی معروف بوشهر که به گدای میلیونر معروف شده، پس از تبعید راهی شهر کازرون شد و اکنون در این شهر به تکدی گری می پردازد.

به گزارش کازرون نما، حرفه اش تکدی گری است و در شرایطی که از شهرش تبعید شده، باز این کار را رها نکرده است.
این داستان متکدی اهل بوشهر است که چندی پیش خبر دستگیری وی در حالی که تنها در ۲ حساب بانکی او ۵۵۰ میلیون ریال کشف شده بود منتشر شد.
این متکدی اکنون راهی شهر کازرون شده و در پوشش لباس هایی ژولیده و مندرس به اخاذی از شهروندان این شهر می پردازد.
این متکدی با بهره مندی از ترفندهای مختلف، اقدام به گرفتن پول از شهروندان می کند و به گفته خودش، پس از گذشت هر ۳ ماه مبالغی که جمع آوری کرده را در حساب بانکی خود ذخیره می کند.
این متکدی که « اسماعیل» نام دارد مدعی شده که ۱۴ سال است که مشغول تکدی گری بوده و برای اینکه ازدواج کند، اقدام به این کار کرده است.
وی تکدی گری را یک شغل می داند که بابت آن زحمت کشیده و معتقد است درآمد حاصل از این کار نیز باید در بانک سرمایه گذاری شود.
وی پیش از این در ۸ آذر ۹۴ توسط ماموران شهرداری بوشهر در خیابان طالقانی این شهر دستگیر شد و در همان زمان پس از گشتن وی، مشخص شد که این متکدی بیش از ۳۵ میلیون ریال وجه نقد به همراه دارد.
پس از آن نیز، ۹ کیلو و ۳۰۰ گرم اسکناس مچاله در خانه او کشف شد.
متکدی معروف بوشهری ها که با حکم دادگاه برای همیشه از بوشهر تبعید شده بود، در حال حاضر در شهر کازرون به سر برده و تاکنون نیز شهرداری این شهر واکنشی نسبت به حضور او نداشته است.
وی در این شهر نیز در یکی از شعب بانک ها، حساب ویژه ای باز کرده و هر ۳ ماه یک بار برای انتقال پول های خود راهی بانک می شود.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
3
بوشهری ها به فکر ظاهر شهرشان هستند و کازرون رو به تبعیدگاه تبدیل کرده اند و تفاله ها ی شهری شان رو ب این سمت هدایت میکنند
گداهای پاکستانی کم بود که تبعیدگاه گدایان بوشهری هم شده.
آقا جان فکر ظاهر شهرت باش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
4
تیکه کلام این مرد اینه: "آمو یه پولی بده"
هر جای کازرون میرم میخوره تو پستم. همه جا پیداش میشه

این همه شغل خوب هست و جوانان بیکار هستن... واقعا به عنوان یه جوان بیکار تصمیم گرفتم منم یه هفته این کار رو کنم تا بتونم زن بگیرم
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
1
انتشار این خبر به همراه فیلمی که از ایشون گذاشتید کار بسیار ناپسند و زشتی هست، به ما چه که چقدر پول داره. اگه یه نفر به زندگی شخصی و نحوه ی پول درآوردن شما سرک بکشه و فیلم بگیره خوشتون میاد. اگه موضوع شما بدون آوردن نام در خصوص تکدی گری و آگاه سازی مردم بود اشکالی نداشت. مثل آینه اینه که برید از مهمانسرا و نحوه پذیرایی مدیران کمیته امداد سراسر کشور در مشهد و شمال و همچنین حقوق دریافتی و پاداش های اونا فیلم بگیرید تا مردم بگن ای داد بیداد، ما صد تومن صد تومن میندازیم صندوق برا بینوایان بعدش مدیرانشون چه خدماتی دریافت میکنن. متاسفم براتون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
1
تورو بخدا به داد شهرمون برسید.پول نفت وتجارت وگمرک گیر خودشون میاد،ولی گداهاشون رو میفرستن کازرون . بوشهر که هیچی از خودش نداره .حتی مدیرهاش از جاهای دیگه ست
موسی کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
2
آقای شهردار کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کازرون شده پاتوق یه مشت گدای پاکستانی و جدیدا بوشهری. اگه این شهرصاحب داشت تا الان اقدامی میکردن.
غلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
1
این فقط بی ... مسئولان شهر رو میرسونه متاسفم ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
0
0
عالی بود.واقعا ما باید مشکلات شهر و شهرستان رو به طور مستمر گوش زد کنیم تا سریع حل بشن.ممنون از سایت های خبری انشاالله در زمینه ی عمل به رسالت خود همیشه موفق باید و اجازه ندهید حتی پایمال گردد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
0
0
این فرد الان دستگیر شده و دادستان میخواد تبعیدش کنه.دعا کنید ....واقعا ما باید مشکلات شهر و شهرستان رو به طور مستمر گوش زد کنیم تا سریع حل بشن.ممنون از سایت های خبری انشاالله در زمینه ی عمل به رسالت خود همیشه موفق باید و اجازه ندهید حتی پایمال گردد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹