پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
در لیالی قدر برگزار شد:
مراسم شبی با قرآن با حضور قاری برجسته نوجوان کشوری سید خلیل الله نجات حسینی و قاریان و حافظان نوجوان منطقه در شب های قدر در مسجد ابراهیم خلیل الله قائمیه برگزار شد .

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع)، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) در این خصوص گفت: ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان، هیات امنای مسجد ابراهیم خلیل الله و پایگاه های مقاومت بسیج امام علی(ع) و حضرت رقیه(س) در ایام شب های قدر، اقدام به برگزاری برنامه های خوب فرهنگی نمودند؛ که یکی از این برنامه های خوب فرهنگی، برگزاری مراسم شبی با قرآن است که با همکاری مرکز قرآنی بیت الاحزان و دفتر امام جمعه از قاری برجسته کشوری سید نجات حسینی و قاریان و حافظان نوجوان مطرح منطقه دعوت به عمل آمد و قرائت های خوبی را برای مردم شریف قائمیه داشتند؛ که مورد رضایت مردم و نوجوانان و جوانان قرار گرفت.


راه علی طاهری گفت: هدف از اجرای این برنامه، اجرای منویات مقام معظم رهبری و آشنایی نوجوانان و جوانان با مفاهیم و ارزشهای قرآنی و ایجاد انگیزه و رغبت جوانان و سوق دادن آنها به طرف ارزش های قرآنی است و امیدوارم که در این امر مهم تاثیر گذاشته  باشیم .

همچنین امام جمعه شهر قائمیه سخنانی را در خصوص فواید و ارزش و آثار و برکات قرآن سخنانی را در این مراسم بیان نمود.  

نویسنده: راه علی طاهری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳