پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۴۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
عزیز الله روشن:
پس از گذشت 5 سال از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 200 تختخوابی کازرون، مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی فارس، درخصوص ادامه کار این پروژه گفت: بیمارستان 200 تختخوابی کازرون در مرحله ساخت اسکلت قرار گرفته است که باید پیمانکار جدیدی برای آن انتخاب شود.

به گزارش کازرون نما، عزیزالله روشن مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی فارس افزود: با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های فارس در بحث پزشکی، این استان به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور مطرح است و سالانه پذیرای تعداد قابل توجهی بیمار از سراسر کشور و همچنین کشورهای منطقه است.
وی بیان کرد: بنابراین برای پاسخگویی به نیازهای این حجم مراجعه کنند، ساخت پنج پروژه بیمارستانی در شهرهای شیراز، جهرم، کازرون و فسا در دست انجام است.
مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: پیمانکار مرحله دوم احداث بیمارستان 200 تختخوابی جهرم و 160 تختخوابی فسا نیز انتخاب شده و بیمارستان 200 تختخوابی کازرون نیز در مرحله ساخت اسکلت قرار گرفته است که باید پیمانکار جدیدی برای آن انتخاب شود.
روشن گفت: چنانچه اعتبارات لازم تامین شود می توان تا سال 96 گام های موثری برای تکمیل پروژه های بیمارستانی استان فارس برداشت.در حال بارگذاری...

گفتنی است عملیات اجرایی بیمارستان 200 کازرون قریب به 5 سال قبل آغاز و پس از پیشرفت بخشی از سازه اسکلت بتنی آن، ادامه کار این پروژه عمرانی متوقف گردید.

نویسنده: سرویس خبر
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
5
در دوران محمد صادقی جهرم از کازرون پیشی گرفت.هر دو بیمارستان کازرون و جهرم باهم شروع بکار کردند ولی چون نماینده ی جهرم خوب کار کرد، الان مرحله ی دوم بیمارستانشون رو دارن اجرایی میکنن ولی ما هنوز اسکلت بندی نکردیم.

تو دوران محمد صادقی هم بود که جهرم فرمانداری ویژه گرفت.

تاریخ چهره ی واقعی محمد صادقی رو نشون داد.مردی که کازرون رو ده سال عقب انداخت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸