پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۴۱۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی کازرون:
آئین تودیع و معارفه معاونین آموزشی و علوم پزشکی واحد کازرون و نیز 3 نفر از مدیران میانی این دانشگاه، با حضور هیات رئیسه، جمعی از استادان و کارکنان درسالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سعید خاتم ساز رییس واحد کازرون هدف از تغییر و جابجایی در سیستم را اصلاح مجموعه و سرعت بخشیدن به ساختارها و بخش های اداری ذکر کرد و اظهار داشت: نباید با نگاه تند و غیر منصفانه عملکرد و خدمات مطلوب مدیران را تخریب کرد؛ و این از گناهان کبیره است که با تهمت و دروغ افراد را تخریب نمائیم .

رئیس واحد کازرون گفت: امروز در جامعه بدون مدرک و دلیل بر علیه فرد یا افراد اقدام به شایعه پراکنی و شبنامه نویسی می کنند و این فرهنگ غلط متاسفانه درحال گسترش است و باید تلاش کنیم آن را تغییر دهیم، زیرا دیدگاه منفی در سیستم موجب کند شدن انرژی و توانمندی مدیران و مسئولان می شود

آئین تودیع و معارفه معاونین آموزشی و علوم پزشکی برگزار شد

خاتم ساز گفت: دکتر مختاری که مدت 5 سال سکان معاونت آموزشی واحد را برعهده داشته است، از ابتدا تا کنون دارای مسئولیت های مختلفی در دانشگاه از جمله طی دو دوره مسئولیت حوزه معاونت آموزشی، معاونت پژوهشی و عضویت در شوراهای مختلف واحد بوده است که در مجموع حاصل عملکرد وی دست آوردهای خوبی بوده است  و همین جا از زحمات خالصانه وی در این چند سال تقدیر و تشکر می کنم .

رئیس واحد کازرون افزود: دکتر مختاری به عنوان معاونت جدید حوزه علوم پزشکی واحد کازرون معرفی میگردد و این پست در واحد کازرون به تازگی ایجاد شده است؛ اما با وجود تمام چالش ها و مشکلات خاصی که در این حوزه  وجود دارد، ایشان شجاعانه و خالصانه مانند گذشته این مسئولیت را قبول کرده که امیدواریم با کمک نیروهای توانمند دانشگاه و مدیریت وی، شاهد پیشرفت خوبی در این حوزه باشیم .

آئین تودیع و معارفه معاونین آموزشی و علوم پزشکی برگزار شد

خاتم ساز در ادامه اظهار کرد: دکتر عبداله نظری که فردی شایسته و لایق و با تعهد است نیز به سمت معاون آموزشی معرفی می گردد. امیدواریم با همکاری کارکنان حوزه آموزش و حمایت هیات رئیسه، بتواند در اهداف سازمانی و مسئولیت جدید موفق باشد.

در ادامه رئیس واحد کازرون در جلسه تودیع و معارفه معاونین آموزشی و علوم پزشکی واحد، از جابجایی و تغییر 3 مدیر میانی دانشگاه خبر داد.

وی از خدمات علیرضا زاد افشار و حیدر احمدیان مدیران قبلی امور اداری و امور دانشجویی تجلیل نمود و زادافشار را به سمت مدیر امور دانشجویی و محمدرضا یزدانی از کانون قرآن و عترت را به سمت مدیر اداری دانشگاه معرفی نمود .

سپس دکتر مختاری معاون جدید علوم پزشکی واحد کازرون از حسن اعتماد ریاست واحد تشکر کرد و گفت: با توکل به خداوند و بابهره گیری از توان همکاران هیات علمی و کارکنان حوزه پزشکی، بتوانیم بیشتر از قبل در جهت ارتقاء و تقویت حوزه بالینی و علوم پایه بخش پزشکی تلاش کنیم.

آئین تودیع و معارفه معاونین آموزشی و علوم پزشکی برگزار شد

در ادامه دکتر نظری معاون جدید آموزشی نیز با بیان اینکه این مسئولیت را با توکل به خداوند و نظر به همکاری دوستان در حوزه آموزشی شروع می کنم، از تلاش و زحمات معاونان قبلی این حوزه که از ابتدای دانشگاه تاکنون بستر لازم را در حوزه آموزشی ایجاد کرده اند تشکر کرد و گفت: اولویت اول کاری، گسترش آموزش است و اولویت دوم اجرای طرح چابک سازی در سطوح آموزش است که با کمترین نیرو، بیشترین خدمات را ارائه دهیم 

نویسنده: اصغر جوکار
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
1
1
سلام
به جناب دکتر نظری تبریک عرض می کنم وآرزوی موفقیت برای ایشان را دارم.وباید اشاره کنم که ایشان از نیروی توانمند ،پرتلاش ومحبوب وسلیم النفس دانشگاه هستند.
وانشالله شاهد موفقیت های ایشان خواهیم بود
ضمن اینکه برای استاد ارجمند جناب آقای دکتر مختاری هم که از نیروهای دلسوز و زحمتکش و خدوم دانشگاه آزاد هستند در جایگاه و منصب جدید آرزوی موفقیت دارم..
با تشکر

احمدی قراچه
دانشگاه پیام نور کازرون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
0
جناب رییس دانشگاه آزاد
افرادی که همه کارکنان و اساتید مخالفشان بودند و کارآیی نداشتند و قول دادید مسئولیتی نداشته باشند، عوض کردید، احسنت..ولی چرا باز به آنها پست دادید???
گر خوب بودند چرا عوض شدند،،??
نکنه قحط الرجال شده در دانشگاه کازرون با 200 استاد و 200 کارمند???
البته همه و همه خوب میدانند به چه دلایلی افرادی که برکنار شدند بخاطر رفاقت و البته فشار بیرون دانشگاه جای دیگه مشغول شدند...
خیر جناب ریاست دانشگاه ازاد،،،شما هم ....... لازم را ندارید...
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
0
آقای دکتر شبنامه کجا بود؟ تهمت و افترا کی بهت زده؟
باباجون کارت بکن.اگه دچار توهم توطئه بشی خیلی بده.
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
0
راسی دکتر ، گفته بودی:زمانی که مسئولیت واحد کازرون را تحویل گرفتم در اولین جلسه اکثریت با روحیه عصبی و با پرخاشگری همراه بودند اما امروز بیش از هشتاد و پنج درصد با ما هم سو هستند.
چه شده که با وجود این 85 درصد بازم جو خرابه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹