پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸
طی ضیافت افطاری در کازرون صورت گرفت:
چهارشنبه گذشته، طی مراسم ضیافت افطاری که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کازرون برپا شد، رجبعلی راهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با خانواده پنج شهید مدافع حرم کازرون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون، در این مراسم معنوی و صمیمی که با حضور امام جمعه کازرون همراه بود، پس از برپایی نماز جماعت به امامت حجه الاسلام و المسلمین محمد خرسند، مراسم افطاری ساده ای برای پذیرایی از خانواده های معظم شهدا برپا شد و پس از صرف افطار، در محیطی صمیمی، ابتدا امام جمعه کازرون طی سخنانی مقام والای شهدای گرانقدر مدافع حرم و نقش این عزیزان در تامین امنیت کنونی کشور را ستود و حمایت همه جانبه از خانواده های شهدا و فرزندان آنان را خواستار شد.

خرسند حضور پرشور مردم در مراسم به خاک سپاری شهدای مدافع حرم را نشان قدر شناسی مردم از ایثار این عزیزان دانست و افزود: چنین حضور گسترده ای را فقط در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) به خاطر می آوریم. نقش معنوی شهدا و نزدیکی شب های قدر و لزوم زنده کردن نام و یاد شهدا در این شب های عزیز محور دیگری از سخنان امام جمعه کازرون بود.


پس از ایشان رجبعلی راهی، در ابتدا با ذکر خاطره ای از قول یکی از مراجع عظام تقلید گفت: "شهدا نه تنها بهشتی هستند بلکه صاحبان بهشت هستند و آنان هستند که جواز ورود دیگران را به بهشت صادر می کنند". وی در ادامه بر نقش زینب گونه خانواده های شهدا و لزوم توجه ویژه به حمایت از فرزندان شهدا برای رسیدن به درجات عالی علمی و معنوی تاکید نمود.

راهی دغدغه اصلی بنیاد شهید را احقاق حقوق قانونی خانواده های شهدا و تسهیل استفاده این عزیزان از قوانینی که در کشور برای حمایت از آنان وضع شده است عنوان کرده و توفیق در این زمینه را افتخاری برای مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران دانستند.

سخنران پایانی این جلسه نیز احمد رضازاده رئیس بنیاد شهید شهرستان کازرون بود که ضمن خیر مقدم به مدیر کل استان و امام جمعه کازرون، از حضور گرم خانواده های شهدا در محفل قدردانی نمود.

در انتهای جلسه نیز با تقدیم هدایایی از جمله یک جلد کلام الله مجید به همسران و والدین شهدا از ایشان تقدیر به عمل آمد.

نویسنده: امیر خسرو شجاعی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳