پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸
با معرفی نفرات برتر رقابت های شطرنج فارس:
نفرات برتر رقابت های شطرنج که با شرکت تیم هایی از شهرستان های شیراز، رستم، ممسنی، کازرون، قیر و کارزین و اهواز برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش کازرون نما، در این مسابقه ها که در رده سنی مختلف به میزبانی کازرون برگزار و شامگاه جمعه پایان یافت، در بخش مردان، زیر 9 سال رضا خجسته، زیر 11 سال علی قاسمی، زیر 13 سال رضا امیری و زیر 16 سال امیر بهادری که همگی آنها از کازرون هستند مقام های اول را کسب کردند و در قسمت بزرگسالان، سید حسین حسینی از رستم در جایگاه اول قرار گرفت.

در بخش بانوان این رقابت ها، زیر 11سال مهسا مرادی و زیر 16 سال زهرا جهانی آزاد هر دو از کازرون اول شدند.

مسئول هیات شطرنج استان فارس در حاشیه این رقابت ها در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: به مناسبت عید سعید فطر امسال مسابقات شطرنج قهرمانی این استان به صورت ریسه در شیراز برگزار می شود و علاوه بر این برای نخستین بار نمایشگاه عکس خاطرات شطرنج بازان فارس در مرکز استان برگزار خواهد شد.

سیاوش جواهری افزود: این استان هم اینک در رشته شطرنج در رتبه چهارم کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 12 هیات شطرنج در فارس فعال است که در این میان هیات شهرستان کازرون با برخورداری از شاد مهر مهبودی در رده سنی زیر 14سال از افتخارات این هیات به شمار می آید.

وی اظهار کرد: این شطرن جباز در مسابقات شطرنج مدارس آسیایی که در اواخر تیرماه 95 به میزبانی تهران برگزار خواهد شد، شرکت می کند.

جواهری گفت: شهرستان کازرون با دارا بودن نوجوانان و جوانان مستعد در رشته شطرنج از هیات های برتر این استان به شمار می رود .

صمد محمودی، رئیس هیات شطرنج شهرستان کازرون هم بیان داشت: مسابقات جام رمضان فارس یک هفته قبل با شرکت 65شطرنج باز از شش شهرستان نام برده در سالن شطرنج کازرون برگزار شد.

نویسنده: سرویس ورزشی
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳