پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۳۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷
امام جمعه کازرون در جلسه شورای اداری مطرح کرد:
حجت الاسلام محمد خرسند امام‌ جمعه کازرون گفت: ماندن مسئولان بی‌خیال و بی‌انگیزه در مسند مسئولیت خیانت است و باید جای خود را به کسانی که انگیزه کار دارند بدهند.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون با گرامیداشت فرارسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و یاران باوفای ایشان، به بیان فضیلت پر برکت ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصتی است که انسان با هواهای نفسانی خود بجنگد و امیال شیطانی را کنترل و از گذشته سیاه و ناپسند خود اظهار ندامت و پشیمانی و برای رسیدن به تقوی استغفار کند.

وی خطاب به مسئولان و مدیران گفت: مسئولیت برای ما مصونیت نمی‌آفریند بلکه وسوسه‌های شیطانی را در ما بیشتر می‌کند و در معرض تهاجم شیطانی هستیم که باید مواظب رفتار، کردار و گفتارمان باشیم.

امام‌جمعه کازرون، بی‌انگیزگی، غفلت، سخت شدن دل، بی‌خیالی و غرور را از جمله گناهانی بنا به تأکیدهای مقام معظم رهبری به مسئولان برشمرد و افزود: چنانچه مسئولی بی‌خیال و انگیزه کار نداشته باشد هر لحظه ماندن آن خیانت محسوب می‌شود بنابراین باید آن مسئولیت را ترک و جای خود را به کسی که انگیزه خدمت دارد، واگذار کند.

خرسند متذکر شد: امروز رکودی که در جامعه حاکم است و هم‌چنین کمبود بودجه و اعتبارات نباید انگیزه کار و تلاش را از مسئولان بگیرد و به غفلت و فراموشی فرو برد.

وی، تعریف و تمجید، تملق و چاپلوسی و خود بزرگ‌بینی را از آفات بزرگ برای مسئولان برشمرد و گفت: تنها با یاد خدا بودن و یادآوری مرگ می‌تواند فریب نخورد و دچار این آفات نشد.

امام‌جمعه کازرون تصریح کرد: آغشته شدن به گناه و معصیت دل انسان را سنگین و سخت می‌کند و باعث می‌شود که نسبت به مردم بی‌تفاوت باشد.

خرسند به مسئولان این شهرستان گوشزد کرد که جواب سربالا به مردم ندهند و نسبت به مشکلات آنان بی‌تفاوت و سخت‌دل نباشند و مسئولیت باعث نشود که دچار کبر و غرور شوند.

امام‌جمعه کازرون به خصوصیات شهید آیت‌الله دکتر بهشتی پرداخت و بیان داشت: آن مرحوم باوجود عظمتی که داشت بسیار متواضع و بی‌ادعا بود و همین امر باعث جذابیت ایشان شد.

وی از کارکنان و قضات دستگاه قضایی درخواست کرد که همواره مواظب کار خود باشند و گریز از لرزش به معنویات و مدد جستن از خدای متعال و پند و موعظه و تذکر پناه ببرند.

خرسند در پایان از حضور ضعیف و کمرنگ مدیران و مسئولان شهرستان کازرون در برخی مناسبت‌ها گلایه کرد و از آنان خواست در مناسبت‌های دینی و مذهبی حضور فعالی داشته باشند چراکه مورد ارزیابی باری‌تعالی و مردم خواهند بود.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
0
بله صحیح است.
مدیر بی انگیزه و افرادی که وقت حرف می زنند و برنامه ای ندارند و دست روی دست می گذارند یابد کنار بروند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
1
وقتی بنیه عقیدتی و دینی در جامعه ما، ضعیف میشه، دیگه کاری به مدیران و عامه مردم نداره، همه با این موضوع درگیر میشن. عدم حضور مسئولان شهر در مراسم های مذهبی، خود گواه ضعف فرهنگ دینی در کشور است. این روزها، با مرور اخبار کشور، میبینیم که جوانان متولد دهه هفتاد و هشتاد، در شهرهای بزرگ اقدام به برگزاری میتینگ ها یا مراسم های غیر متعارف و هنجارشکن می کنند که بر هم زننده نظم عمومی است. این در حالی است که اگر سری به نماز جمعه یا نمازهای جماعت مساجد، بخصوص در شهرهای بزرگ بزنیم، کمتر با جوانان مواجه خواهید شد و اغلب از قشر میانسال و کهنسال هستند. این وضعیت، نمود عینی ضعف مدیران و کارگزاران فرهنگی کشور و سهل انگاری خانواده به عنوان موثرترین رکن فرهنگی جامعه است. وقتی تجمعات اینچنینی (پاساژ کورش در تهران یا پاساژ پروما در مشهد) در ماه مبارک رمضان اتفاق می افتد، عمق فاجعه را بیشتر هویدا می کند. هشدار اخیر مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت فرهنگی کشور، در دیدار نمایندگان مجلس، در همین راستا می باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
2
مسئولاني كه با لابي گري ... در مسند قدرت هستند هم خيانت و هم جفا بر مردم و هم تضييع حق الناس است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
... از مدیران ضعیف و بی انگیزه نباید حمایت کرد...!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳