پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
با حضور دبیر هیات کوهنوردی استان فارس ارائه گردید:
با حضور دبیر و مسئول کارگروه امور هیات های کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان فارس، مجمع سالیانه هیات کوهنوردی شهرستان کازرون برگزار گردید و گزارش سالیانه این هیئت ارائه شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان کازرون، این برنامه که بر اساس جدول زمانبندی هیات استان تدوین شده بود، در روز چهارشنبه 26/3/95 با حضور آقایان محمود رحامیان و محمدرضا ثابت سروستانی دبیر و مسئول کارگروه امور هیات های  کوهنوردی استان فارس، آقای صفری معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون و سایر اعضای مجمع در محل اداره ورزش کازرون تشکیل گردید. در ابتدا اقای صفری معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون به عنوان رئیس مجمع، ضمن خوشامد گویی به میهمانان، از هیات کوهنوردی کازرون به عنوان هیات فعال و دارای برنامه در بین شهرستان های استان یاد کرد و از تعامل مثبت و حمایت اداره ورزش از این هیات سخن گفت.

گزارش مجمع سالیانه هیات کوهنوردی شهرستان کازرون

سپس آقای یداللهی رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان کازرون، به ارائه گزارش فعالیت و عملکرد مالی سال 94 پرداخت.

گزارش مجمع سالیانه هیات کوهنوردی شهرستان کازرون

ایشان ضمن اشاره به برنامه های آتی هیات، نظرات و راهکارهای خود را پیرامون پیشرفت ورزش کوهنوردی و مشکلات موجود بیان نمود و خواستار توجه ویژه هیات استان به کوهنوردی کازرون در جهت ارتقاء سطح ورزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان کازرون گردید.

گزارش مجمع سالیانه هیات کوهنوردی شهرستان کازرون

سپس حاضرین در مجمع، نظرات خود را پیرامون مسائل آموزشی، مشکلات گروه های کوهنوردی، هزینه های  آموزش، مسائل و مشکلات سنگنوردی سالنی، به ویژه در بخش بانوان، بلاتکلیف ماندن تشکیل گروه های جدید توسط فدراسیون و مسائل و مشکلات سامانه ثبت و صدور مجوز برنامه هیات استان و... مطرح نمودند.

گزارش مجمع سالیانه هیات کوهنوردی شهرستان کازرون

در ادامه  آقایان رحامیان و ثابت به دغدغه ها و مسائل بیان شده پاسخ گفتند. همچنین آقای رحامیان ضمن تاکید بر داشتن چشم انداز و برنامه های راهبردی به ویژه در زمینه آموزش و اجرای برنامه های کوهپیمایی مسئولانه و همسو با محیط زیست از طریق همکاری و تعامل با ادارات ذیربط به ویژه ادارات حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی، شهرداری و... از هیات کازرون به عنوان هیات برتر شهرستان های استان فارس که همواره دراجرای این برنامه ها پیشرو بوده است، یاد کرد.

گزارش مجمع سالیانه هیات کوهنوردی شهرستان کازرون

نویسنده: سرویس ورزشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳