پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
از همه عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان و هیات های مختلف ورزشی و گروه های حامی محیط زیست و هوای پاک که طی چند روز اخیر با تماس ها، پیغام ها، اعلامیه ها و شرکت در مراسم تشییع و ختم، بازماندگان را در تحمل این مصیبت جانکاه یاری بخشیدند و با حضور آرامش بخش و دلسوزانه، مورد تفقد قرار دادند مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام می داریم

مجال، بی رحمانه اندک بود و واقعه سخت نامنتظر. از بهار، حظِّ تماشایی نچشیدیم. که قفس، باغ را پژمرده می کند...

ضمن تشکر از سایت فرهنگ پرور کازرون نما برای حمایت بدون چشم داشتش از حوزه های مختلف فرهنگ شهرستان کازرون و بازتاب خبر درگذشت نابهنگام دوشیزه بهار رضوی فرد، از همه عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان و هیات های مختلف ورزشی و گروه های حامی محیط زیست و هوای پاک که طی چند روز اخیر با تماس ها، پیغام ها، اعلامیه ها و شرکت در مراسم تشییع و ختم، بازماندگان را در تحمل این مصیبت جانکاه یاری بخشیدند و با حضور آرامش بخش و دلسوزانه، مورد تفقد قرار دادند مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام می داریم.

 ان شاالله سعادت جبران همراهی مشفقانه شما عزیزان را در شادی هایتان داشته باشیم. عمرتان طولانی و پربار باد و سایه مهرتان بر سر خانواده محترمتان مستدام.

 

از طرف پدر و مادر شادروان دوشیزه بهار رضوی فرد
نویسنده: خانواده رضوی فرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳