پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
فریبا مرادی خبر داد:
فریبا مرادی با بیان اینکه فضای مورد نیاز برای استقرار این مراکز در شهرستان ها مشخص و نیروی انسانی مورد نیاز نیز تامین شده است افزود: پس از ماه مبارک رمضان اولین مرکز در کازرون افتتاح می شود و در بقیه شهرستان ها نیز تا ابتدای مهر مراکز جامع تکامل کار خود را آغاز می کنند.

به گزارش کازرون نما، مدیر سلامت خانواده، جمعیت، تغذیه و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در مراکز جامع تکامل، کودکان دارای اختلالات تکاملی شناسایی می شوند و پس از ارجاع به پزشک خانواده درصورت نیاز، به مرکز جامع تکامل درمانگاه امام رضا شیراز معرفی می شوند.

فریبا مرادی افزود: در این مراکز متخصصان گروه کودکان، گفتار درمانی، کار درمانگر، روانپزشکان، روانشناس و پزشکان عمومی ارزیابی ابتدایی را برای کودکان کمتر از شِش سال انجام می دهند.

وی گفت: این مراکز در شهرهای داراب، آباده، لامرد، کازرون، فیروزآباد و مرودشت راه اندازی می شود.

مرادی با بیان اینکه فضای مورد نیاز برای استقرار این مراکز در شهرستان ها مشخص و نیروی انسانی مورد نیاز نیز تامین شده است افزود: پس از ماه مبارک رمضان اولین مرکز در کازرون افتتاح می شود و در بقیه شهرستان ها نیز تا ابتدای مهر مراکز جامع تکامل کار خود را آغاز می کنند.

مدیر سلامت خانواده، جمعیت، تغذیه و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دسترسی آسان خانواده ها و کاهش رفت و آمد کودکان با اختلالات تکاملی به درمانگاه امام رضا شیراز را از مزایای راه اندازی این مراکز اعلام کرد.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳