پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۵۳۳۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
خطیب جمعه کازرون:
امام‌ جمعه کازرون گفت: در مورد اهمیت محیط‌زیست باید اطلاع‌رسانی شود و از افراط‌ و تفریط نیز بپرهیزیم و همچنان که ضرر به محیط‌زیست بد است دفاع بد و افراطی از آن درست نیست.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کازرون، با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان و تبریک این ماه اظهار داشت: حفظ حرمت این ماه بر همگان واجب است و از مصادیق امربه‌معروف تأکید بر حفظ حرمت و مصداق بارز منکر شکستن حرمت آن است.

امام‌ جمعه کازرون با اشاره به روز جهاد کشاورزی بیان داشت: کشاورزی طبق فرموده مقام معظم رهبری در کشور ما در درجه نخست اهمیت قرار دارد که باید به سمت خودکفایی در این بخش برویم و با توجه به کم‌آبی و محدودیت آب لازم است کشاورزی ما صنعتی و علمی شده و از حالت سنتی خارج شود.

خرسند با تاکید بر اینکه به عمران و آبادی روستا باید توجه کرد تا جلوی مهاجرت روستائیان به شهرها گرفته شود تصریح کرد: دولت باید محصولات کشاورزان را تضمینی خریداری کند و در زمینه محصولات کشاورزی عرضه و تقاضا با یکدیگر همخوانی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه آب کشاورز و باغ‌دار باید تأمین اما جلوی مصرف بی‌رویه و غیرمجاز آن گرفته شود ادامه داد: با تدبیر و سیاست‌گذاری و همچنین برپایی دوره‌های آموزشی و علمی برای کشاورزان باید کشاورزی را از حالت سنتی خارج کرد.

امام‌ جمعه کازرون با اشاره به روز محیط‌زیست نیز بیان داشت: کوه و دشت و بیابان و مراتع و محیط‌زیست فقط متعلق به نسل امروز نیست و به آیندگان نیز تعلق دارد که برای حفظ محیط‌زیست باید کار فرهنگی کنیم.

خرسند تصریح کرد: در مورد اهمیت محیط‌زیست باید اطلاع‌رسانی شود و از افراط‌ و تفریط نیز بپرهیزیم و همچنان که ضرر به محیط‌ زیست بد است دفاع بد و افراطی از آن درست نیست.

به گزارش کازرون نما، پیش از خطبه‌های نماز جمعه کازرون، سید عبدالصاحب قائمی رئیس اداره جهاد کشاورزی این شهرستان با تبریک به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با بیان اینکه بحران آب زلزله خاموش است، این مایه را سرمایه ملی و امانت آیندگان دانست.


نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
بازيار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
2
آقاي قائمي خاموش ترين زلزله نداشتن تخصص و سنتي كار كردن است كه باعث هدر رفت آب اين مايه حيات و آباداني مي شود زلزله اي كه در زمان مديريت جنابعالي روز به روز لرزه هايش شديد و شديد تر مي شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
چرا با آموزش استفاده درست از آب جلو این زلزله تدریجی را نگرفته اید عزاداری و ماتم گرفتن هنر نیست ضعف یک مدیر را نشان می دهد.
نادري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
1
احسنت به حاج آقا خرسند كه واقعيت هاي تلخ كشاورزي كازرون را بيان
مي كند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
کشاورزی کازرون در ادوار گذشته موفقیت های زیادی هم داشته اما آنچه تلخ است ... غیر علمی و محافظه کارانه آقای ... است که نه از تاک نشان مانده و نه از تاک نشان!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
صندلي هاي فريبنده پست و مقام ............. دست هاي پينه بسته .............................
و چهره هاي آفتاب سوخته كشاورزان مظلوم...... حق با كدام است
سيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
0
1
آفت محيط زيست سياسي شدن است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹