پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
حکمت ورع در مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز:
همایش تجلیل از دانش آموزان ممتاز مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری و ورزشی مدارس کازرون با حضور مدیر و معاونان آموزش و پرورش این شهر و اولیا دانش آموزان، برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، در این مراسم، که طی چهار روز با همت و تلاش حوزه معاونت پرورشی آموزش و پرورش کازرون تدارک دیده شده بود، از تلاش و کسب عناوین برتر مسابقات قرآنی، فرهنگی هنری و ورزشی توسط دانش آموزان دختر و پسر مدارس تمام مقاطع کازرون در همایشی بزرگ با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش کازرون و اولیاء دانش آموزان تجلیل به عمل آمد.

حکمت ورع، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون، در حاشیه این مراسم گفت: افتخار آفرینی دانش آموزان کازرونی در عرصه های مختلف موجب مباهات مجموعه فرهنگیان و دانش آموزان این شهر است.

برگزاری مسابقات از جمله عوامل پویایی و نشاط در مراکز آموزشی است

ورع با بیان اینکه تلاش دانش آموزان، حمایت اولیاء و همراهی مربیان و معلمان موجب شکل گیری این موفقیت ها است، افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، ورزشی و قرآنی از جمله عوامل پویایی و نشاط در مراکز آموزشی است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون، هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد انگیزه در دانش آموزان و تقویت روحیه آنان عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با این چنین فعالیت هایی دانش آموزان را برای گذراندن اوقات فراغت خود به حضور در کانون های وابسته به آموزش و آموزش و پرورش و پایگاه های مساجد ترغیب کنیم.

در ادامه ورع، ضمن ابراز امیدواری برای شناسایی استعدادها در فعالیت های مختلف قرآنی، فرهنگی هنری و ورزشی گفت: در این جشنواره و همایش طی چهار روز تجلیل از دانش آموزان منتخب مقامهای اول تا سوم سطح آموزشگاه. شهرستان و استان با حضور اولیا برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون با اشاره به موفقیت های دانش آموزان در سال جاری اظهار داشت: دانش آموزان کازرونی برای سومین سال پیاپی در مجموع مسابقات رشته های ورزشی دختر و پسر مقام اول در سطح استان را کسب نمودند و بیش از 30 نفر رتبه اول تا پنجم استانی در مسابقات قرآنی را به خود اختصاص دادند و در مجموع در مسابقات قرآن دانش آموزان کازرونی بعد از ناحیه 4 شیراز به مقام دوم دست پیدا کردند.

برگزاری مسابقات از جمله عوامل پویایی و نشاط در مراکز آموزشی است

ورع ادامه داد: در مسابقات فرهنگی- هنری نیز تعداد 30 دانش آموز مقام آور استانی در مسابقات انفرادی و 10 مقام گروهی برتر استان حاصل کار دانش آموزان در این رشته بود. همچنین در طرح دادرس (تربیت دانش آموزان آماده برای شرایط سخت) دختران کازرون مقام اول استان را کسب نمودند.

شایان ذکر است تعداد 24 دانش آموز کازرونی در رشته های مختلف نیز تابستان امسال به نمایندگی از استان فارس در مسابقات کشوری حاضر خواهند بود. 

گفتنی است که این همایش چهار روزه در مرکز رفاهی فرهنگی فرهنگیان کازرون برگزار شد.

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳