پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۳۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

ریاست محترم اداره ورزش وجوانان فارس

جناب حیدر علی کامیاب

با سلام

سخنانی چند درباره ورزش کازرون با شما دارم:

جناب کامیاب :مطمنن شما اطلاع کافی از پیشینه و کارنامه ورزش کازرون دارید.

یادتان هست که روزگاری نه چندان دور کازرون از قطب های ورزش فارس بود؟ آیا اداره محترمتان آرشیوی از قدرت وافتخارات ورزش کازرون را موجود دارد؟

آیا بیاد دارید که در روزگاری نه چندان دور هندبال کازرون یکی از قدرت های هندبال ایران وحاکم مطلق هندبال فارس بودوامروز درکجا قرار دارد؟

آیا خبردارشدید که از بازیکنان دو تیم فینالیست لیگ برتر هندبال ایران چند بازیکن کازرونی دردو  تیم درخشیدند؟ برق جدید فارس با شش بازیکن وکادر فنی کازرونی مجوز حضور در لیگ برتر سال جاری را کسب کردند؟ ولی کازرون یک تیم هندبال ندارد..

بهترین مرداخلاق و مردسال راگبی ایران در سال 1394 یه ورزشکار کازرونی مقیم شیراز بود ولی دریغ از یک بنری که از سوی مدیران ورزش کازرون به رسم تقدیر از او در جایی نصب شود.

رییس کازرونی چندین ساله کمیته داوران کشتی فارس مگر همین چندروز قبل در  مسابقات جهانی کشتی فرنگی درشیراز از دنیای داوری خداحافظی نکرد ؟مگر عباس شجاعی بارها باعث افتخارایران در سطح دنیا نشده بود برایش چکار کردند؟کدام دسته گلی را روانه خانه اش کردند؟کدام همایش برایش برپا کردند؟

درچندسال گذشته بزرگان زیادی از ورزش کازرون دارفانی را وداع گفتند مسئولین ورزش شهرما حتی برای برخی آنها حتی یک تسلیت خشک وخالی نگفتند.

در خبر روزهای اخیر داشتیم که شما به شهر ما قدم رنجه فرموده بودید واز اماکن ورزشی کازرون وحومه آن بازدید میدانی بعمل آورده بودید .خداوکیلی وضعیت اماکن ورزشی در حد واندازه و افتخارات شهرستان بود؟

حال یک سوال آیا شما سالن ورزشی شهید حسن اعتمادی که درکنار درب ورودی اداره ورزش وجوانان کازرون قرار دارد را دیدید؟ یا آنرا از شما پنهان کردند؟ جهت اطلاع :

شهید حسن اعتمادی : یکی از پدیده های ورزش کازرون فوتبالیست ،والیبالیست،بسکتبالیست و قهرمان تنیس روی میز عضو منتخب تیمهای مذکور ،بازیکنی معتصب ،فنی و اخلاق مدار دارای چندین مقام قهرمانی در سطح استان که در محاصره سوسنگرد در هجدهم دیماه 1359 با مولای خود همنشین شد.شهید حسن اعتمادی یکی از بیش صد شهید ورزشکار کازرون است .

درحالی که قرار بود سالن تازه تاسیس کازرون بنام شهید بزرگوار دیگری (شهید دستغیب)  نامگذاری شودکه با تلاش دوستان و همدوره هایی حسن وبطور شبانه تابلوی با نام شهید حسن اعتمادی برسر درب سالن نصب شد.تا همیشه تاریخ نام شهید وشهادت در دل وجان مردمان شهرمان جاوید باشد.

سالهای سال تنها مکان ورزشی سرپوشیده شهر ما بود چه خاطرات شیرین ورزش کازرون با این سالن داشته ولی امروز به چه حال و روزی رسیده است . نه کفپوش استانداری نه نور مناسب وضعیت سرویس بهداشتی و سقف راهرو و آبخوری هم که زیر صفر همه اینها بکنار حتی دریغ از یک عکس از آن شهید بزرگوار وروزومه ایی از افتخارات فراوانشکه در آن مکان وجود داشته باشد.ای کاش بنا به ماده 88 مصوبه دولت مقداری از درآمدهای این سالن خرج خودش میشدتا درشان شهید اعتمادی باشد.

هرچند که دیگر مکانهای ورزشی شهرما ن حال واحوالشان بهتر از این سالن نیست ،استخر سرپوشیده کوثر که با هزینه وزرات نفت ساخته شد وتحت نظارت مهندسین ومشاورین فنی اداره کل تربیت بدنی وقت بوده پر از اشکال وایراد اساسی است و موارد فراوان دیگر ...سالن اختصاصی هندبال سه دانگش در سیطره قدرت نهادآموزشی دیگر است .وغیره ...

جناب کامیاب عزیز  مجموعه ورزشی شهدای کازرون که  امسال پنچاهمین سال تاسیس میباشد یکی از کاملترین مجموعه های ورزشی استان است .این مجوعه که باهمت وتلاش بزرگمرد وپدر ورزش کازرون مرحوم سیدحسن سلامی ساخته شده و بعدترها با تلاش مدیران دیگر اماکن دیگری به آن افزوده شده احتیاج به مرمت اساسی و نگهداری دلسوزانه دارد.بهترین تیم شهرستانی در دو ومیدانی ایران در سال 1335پیست تارتان دارد ورزشکاران جانبازو ملی پوشان عنوان دار جهانی ما برای تمرینات خود در مضیقه هستندولی چاره نداشته وبا حداقل امکانات در میادین بین المللی میدرخشند.

جناب کامیاب  شهر ما سینما نداریم از یک شهربازی کامل ومجهزدر آن خبری نیست جوانان شهرمان دلخوش به این ورزش دارند که اگر به فریادش نرسید آنهم تمام میشود .

چراباید همیشه نظرها متمرکز بر مرکز استان باشد؟ درروزگاری نه چندان دور در چهار گوشه این شهر چندین زمین خاکی برای فوتبال بود که با بزرگ شدن شهر از بین رفتند وجایگزینی برای آن پیدا نشد ،درب مدارس بعداز ساعات تعطیلی برروی بچه های محل باز بود واستفاده ورزشی از آن میشد ولی امروز دیوارها را بسیار بلند کردند و قفل آهنین بر درب ها زدند دیگر از فوتبال خیابانی وگل کوچک هم خبری نیست امروزه قلیان کشی و قهوه خانه رفتن ارزانتر از ورزش شده است چرا نباید تعاملی مناسب و شایسته مابین تربیت بدنی و آموزش وپرورش برقرارباشد؟

ودر آخر دوست عزیز کازرون معدن استعداد های بالقوه است اگر کمی نظر لطف اداره متبوع شما ومدیریت مناسب وهمت مسئولین محلی چاشنی کارشود میتوان دوباره شاهد روزهای طلایی آن باشیم.

خادم ورزش کازرون محمدرضا پولادی

نویسنده: محمدرضا پولادی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حشمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
0
برای کی نوشتی ؟ مطمنی کسی آنرا میخواند؟ توجه ترتیب اثر پیشکش .
پولادی جان بی خیال ورزش شو بزار قهوه خونه ها پر رونق تر شود.
تهمتن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
اماكن ورزشي در كازرون بسيار ضعيف اداره مي شوند.متاسفانه مدير جديد اداره ورزش و جوانان كازرون هم توجهي به اين مسائل ندارد و بيشتر ژست مديريت را حفظ نموده است.جاي تعجب است كه سالن هايي مثل سالن هلال احمر و دانشكاه كه متولي ورزش نيستند ،بسيار مرتب تر و مجهزتر و برخورد با ورزشكاران هم در اين سالن هابهتر است.به عنوان يك ورزشكار با سابقه براي كاري به رييس محترم اداره ورزش و جوانان كازرون مراجعه كردم.متاسفانه جناب رييس توجهي به درخواست كاملا ورزشي و بحق اينجانب نكرد و حتي درخواست بنده را تحقير نمود.اميدوارم اوضاع ورزش كازرون بهتر شود.
خواهر شهید حسن اعتمادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
برادر عزیز جناب آقای پولادی ، بنده از بستگان نزدیک شهید حسن اعتمادی هستم و از شما به خاطر لطف و حق شناسی نسبت به شهید عزیزمان کمال تشکر و قدردانی را دارم.برایتان آرزوی توفیق از درگاه آن ایزد بی همتا دارم.
سربلند باشید.
شهرام افشاريان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
0
احسنت به محمد.همين كه هم يادشهداي عزيزروزنده نگه مي داري وهم نقدمنصفانه مي كني جاي بسي تقديرداره.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳