پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
دکتر برامکی در جمع کارکنان اداری آموزش و پرورش:
دکتر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: همکاری آموزش و پرورش کازرون با برنامه های نظام سلامت قابل تقدیر است.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، دکتر برامکی که به مناسبت هفته پیشگری از ابتلا به بیماری فشار خون در جمع کارکنان اداری آموزش و پرورش کازرون حضور یافته بود، گفت: تا چند سال پيش بيماري هاي واگيردار به عنوان بزرگترين معضل بهداشتي كشورهاي جهان به شمار مي‌رفت، ولی در حال حاضر با توجه به پیشرفت های بدست آمده در زمینه ارتقای نظام سلامت و نیز تغییر سبک زندگی و ماشینی شدن آن، بيماري هاي غير واگير مانند فشار خون و دیابت به عنوان مشكل عمده بهداشتي مطرح است.

همکاری آموزش و پرورش با برنامه های نظام سلامت قابل تقدیر است

ریاست شبکه بهداشت و درمان کازرون با اشاره به لزوم معاینات غربالگری و ضرورت تشخیص بیماری ها در مراحل اولیه،  گفت: تمامی کارکنان دولت با مراجعه به پزشک خانواده خود جهت تشکیل شناسنامه سلامت اقدام نمایند.

در پایان دکتر برامکی ضمن تقدیر از زحمات صادقانه مدیران و معلمین آموزش و پرورش کازرون، با اهداء لوح تقدیر به رئیس آموزش و پرورش این شهر مراتب قدردانی و سپاسگزاری خود را به جهت تعامل سازنده و زحماتی که در حوزه سلامت در جهت همکاری با شبکه بهداشت و ارتقاء سلامت دانش آموزان متقبل شده اند، اعلام داشت.

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷