پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۵۲۷۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
اهل فرهنگ، ادب و سیاست می توانند با ذکر نام و مشخصات خود، مطالب و خاطرات خویش را برای انتشار در این صفحه برای کازرون نما ارسال کنند. از انتشار مطالب فاقد مشخصات نویسنده معذوریم.
با توجه به درگذشت مرحوم حسن حاتمی شاعر و نویسنده کازرونی، سایت کازرون نما اقدام به راه اندازی صفحه ویژه ای برای معرفی وی، آثار و سوابقش کرد.

در این صفحه مطالب متنوعی از قبیل برخی اشعار و آثار وی و نیز خاطرات و نقدهایی که درباره اندیشه ها و آثار او وجود دارد منتشر می شود.

اهل فرهنگ، ادب و سیاست می توانند با ذکر نام و مشخصات خود، مطالب و خاطرات خویش را برای انتشار در این صفحه برای کازرون نما ارسال کنند. از انتشار مطالب فاقد مشخصات نویسنده معذوریم.

صفحه ویژه حسن حاتمی را می توانید در آدرس زیر ببینید.

برچسب ها: حسن حاتمی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
0
چرا خبر سخنرانی فرمانده سپاه را منتشر نکردید؟
http://www.tanvir.ir/fa/news/83632
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
مدیر محترم سایت کازرون نما سلام علیکم چرا برای کسی که یک عمر مبلغ بی خدایی وکومونیسم بوده این قدر تلاش می کنید ولی فرهیختگان مذهبی را فراموش کرده اید از خدا بترسید او باعث گمراهی صدها جوان این شهر شد اگر سنتان قد نمی دهد از روحانی موسس سایتتان بپرسید
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
اگر در مقام مقایسه سن شناسنامه ای بنده با برادر بزرگوارم جناب آقای حجت الاسلام رضا صنعتی بوده اید که بنده و ایشان هم سن و سال و افتخار این را داشته ام که در دوران ابتدایی همکلاسی ایشان بوده ام. اما اگر سطح علمی و پژوهش تاریخی خصوصا تاریخ انقلاب کازرون مد نظرتان بوده که صد البته بنده از ایشان بسیار کوچکترم و مطلب ارزشمند ایشان، به یقین یکی از منصفانه ترین مطالبی است که طی سال های اخیر در مورد شخصیت جناب حاتمی نگاشته شده است.
ظاهرا قضاوت عجولانه شما و عصابانیت ناشی از این قضاون مانع مطالعه جدی این پرونده بوده. لذا خواهشمندم مقالات و مطالب صفحه ویژه مرحوم حسن حاتمی را یکبار دیگر با دفت بخوانید.
همچنین بنده شما را دعوت میکنم به دیدن سایر پرونده های این سایت پیرامون شخصیت های کازرونی از جمله مرحوم رجبعلی طاهری، محسن پزشکیان، آیت الله پیشوا و انقلاب کازرون
http://www.kazeroonnema.ir/fa/shahrehamase
http://www.kazeroonnema.ir/fa/pishva
http://www.kazeroonnema.ir/fa/mohandes
http://www.kazeroonnema.ir/fa/ghoghnoos
شادباشید
علی بحرانی - مدیرکازرون نما
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
از خدا بترسید کازرون نما را محل تبلیغات کمونیست ها نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
از خدا بترسید عکس این کمونیست را از سایتتان بردارید او باعث انحراف وبدبختی صدها جوان بیگناه شد
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
1
0
مدیر سایت کازرون نما سلام در مورد جواب به تذکر بنده به چند نکته توجه کنید 1- انتقاد این جانب به پرداخت بیش از حد به یک شخصیت معلوم الخال بود حتی ایجاد یک صفحه دایمی 2- در این انتقاد من تنها نیستم کافی است با دوستان انقلابی ومذهبیون شهر مصاحبه ای کنید 3- این انتقاد به شخص آقای صنعتی هم وارد است 4- برای کدام شخصیت انقلابی مذهبی کازرون صفحه ویژه باز کرده اید واین قدر تبلیغ کرده اید5- نسبت عصبانیت و صفات دیگر به این جانب تهمت از شماست اگر کسی نقدی کرد یعنی عصبانی است استغفار کنید
پاسخ ها
رضا صنعتی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
با سلام
1. متاسفم که طبقه ای در جامعه ما درست شده که وظیفه خودشان می دانند بدون آنکه حرف طرف مقابلشان را بخوانند آن را نقد کنند!

2. به نظرم هر کس با سطح سواد متوسط به بالا مقاله بنده را مطالعه کند چنین برداشتی که شما کرده اید نخواهد کرد.

3. بنده برای خط به خط مقاله خود سند دارم.

4. کازرون نما تاکنون برای شخصیتهای انقلابی متعددی پرونده اختصاصی باز کرده است که از جمله می توان به مرحومان سیداحمد پیشوا، رجبعلی طاهری، محمدحسن طاهری، کربلایی علی فرخی، محسن پزشکیان و... اشاره کرد.
علاوه بر این تمام شهدا و شخصیتهای کازرون در کازرون نما صفحه اختصاصی دارند.

5. اغلب مقالات پرونده جناب حاتمی جنبه انتقادی دارد.

6. فراموش نکنید یکی از شرایط لازم مذهبی بودن و انقلابی گری رعایت تقوا، انصاف و احترام به حقوق دیگران است.

7. آدرس دو مقاله خود را می گذارم تا اگر وقت داشتید، بخوانید.

http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/15164

http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/15312

موفق باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
آقای بحرانی جناب منتقد صحیح می گوید در ضمن اغلاط املایی چواب شما زیاد است
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
0
جناب صنعتی اولا سلام ثانیا از کی با یک انتقاد طبقه اجتمایی درست می شود ؟ثالثا خطاب من به مدیر کازرون نما است شما چرا عصبانی شده اید وفحش می دهید ؟ رابعا صفحه اختصاصی حامی اکثرا مدح او بود خامسا اصلا اشکال در همین است که چرا برای همچین کسی با این سابقه سیاه صفحه اختصاصی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
دوست عزیز
سلام
شما ذیل یکی از مطالب برای بنده نوشته اید: «آقای صنعتی مهمترین وظیفه شما فعلا درس خواندن است نه دفاع بی حد وحصر از این وآن حتی از کسی که سابقه کمونیستی داشت وصدها جوان را منحرف کرد نان امام زمان را می خورید ولی به جای تبلیغ دین مروج ومبلغ چه کسانی شده اید.»

1. پاسخی که بنده به شما داده ام متناسب با این نظر است.

2. ذیل دو مقاله من بیش از 50 نظر نوشته شده است. اما هیچ کدام از آنها تا این حد برداشت صد در صد مخالف با محتوای مقاله نداشت.

3. اساسا یکی از مقالات بنده در نقد ادعایی غلوآمیز و خلاف واقع درباره جناب حاتمی نوشته شده است.

4. جالب است که شما نظر خود را نماینده نظر دوستان انقلابی و مذهبیون شهر می دانید!

5. متظورم از طبقه اجتماعی دوستانی مثل شماست که عادت کرده اند بدون خواندن یک مطلب از محتوایش انتقاد کنند. این روزها تعداد این افراد زیاد شده است یا لااقل بنده زیاد توفیق زیارتشان را دارم!

6. در صفحه اختصاصی جناب حاتمی 11 مطلب (از نوع مقاله، نقد و مصاحبه) منتشر شده است که 7 مورد آن جنبه انتقادی دارد. ظاهرا حسابتان هم تعریفی ندارد!

7. صفحه اختصاصی می تواند انگیزه های مختلفی مثل فراهم آوردن فضای تضارب آرا در یک موضوع را داشته باشد.

8. ذکر نمونه هایی از اشعار و آثار جناب حاتمی برای اطلاع مخاطبان از ابعاد مختلف شخصیت نامبرده است.

9. اندکی تحمل نظرات مختلف را تمرین کنید.

موفق باشید.
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
0
0
آقای صنعتی سلام پاسخ به 1- آقای صنعتی مهمترین وظیفه شما فعلا درس خواندن است نه دفاع بی حد وحصر از این وآن اگر از این نصیحت خیر خواهانه ناراحت هستید خوب درس نخوانید ومشغول کار های بی ربط با رسالت طلبه ای بایشید روز قیامت هم جواب شهریه های که گرفتید و آن کار دیگر کردید را بدهید مخصوصا به امام زمان علیه السلام جواب 2- مگر باید همه صد در صد با شما موافق باشند شما که مروج تحمل مخالف هستید ؟ جواب 4- حقیر کی گفتم من نماینده مذهبیون شهر هستم فقط شاهدی آوردم از آقای اسد زاده که اتفاقا در همین صفه هم هست واز پرداختن به بحث حاتمی انتقاد کرده بودند دقت کنیدجواب 5- این تهمت آشکار است که می زنید استغفار کنید من مقاله شما را خواندم انتقاد ما چیز دیگری است که شما به آن توجه نمی کنید آقای روحانی العاقل تکفیه الاشاره اگر خوب درس خوانده بودید با آین مثل مشهور متوجه عرض بنده میشدید اما حیف از عمر ی که در غیر مسیر بگذرد جواب 6- باز هم تهمت وبی دقتی مگر من چیزی را محاسبه کرده بودم اشکال به اصل ایجاد یک صفحه اختصاصی برای همچین کسی است و به قول خودتان متاسفم که طبقه ای در جامعه ما درست شده که وظیفه خودشان می دانند بدون آنکه حرف طرف مقابلشان را بخوانند آن را نقد کنند! دقت کنید چه مینویسید یا لااقل در حال عصبانیت چیزی ننویسید جواب 7-8- اندکی تحمل نظرات مختلف را تمرین کنیدجناب صنعتی ودر آخر باز این نصیحت خیر خواهانه حقیر را گوش کنید مشغول درس وبحث باشید و از قلمتان در راه تبلیغ دین استفاده کنید اکثر کار های شما مربوط به دیگران است نه یک روحانی مردم از شما قال الصادق وقال الباقر می خواهند نه مقاله در باره این وآن مخصوصا افراد مساله دار فافهم واغتنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹