پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
سردار گودرزی در کازرون:
فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر اصل تكريم در مطالبات انساني بيان داشت: رفتار توأم با احترام با مردم، احساس رضايت را در شهروندان ايجاد مي كند.

به گزارش کازرون نما، سردار "احمد علي گودرزي" در جلسه جمع‌بندي نهايي نتايج نظارت تخصصي كه با حضور معاونان و روساي پليس‌هاي تخصصي در فرماندهی انتظامي شهرستان كازرون برگزار شد، اظهار كرد: فرهنگ سازي اقتصاد مقاومتي در دستور کار نيروي انتظامي استان قرار دارد و استفاده بهينه از ظرفيت هاي مادي و معنوي، اولين محور در فلسفه اقتصاد مقاومتي است.

وي گفت: هدفمند و کيفي ‌کردن آموزش ‌ها، بهره ‌گيري درست و به هنگام از مهارت ‌هاي فردي و تاکتيک‌ هاي عملياتي و ارتقاء بينش و مهارت کارکنان از اهداف مهم و اصلي قرارگاه جهادي آموزش پليس استان فارس است.

فرمانده انتظامي استان فارس با تاكيد بر اينكه پليس بايد خود را به علم و دانش روز مجهز كند، تصريح كرد: امروز امنيت پايداري که در استان فارس حاکم است به دليل حرفه‌گرايي و دانش پليس است که سبب شده اعتماد مردم به پليس چند برابر شود.

سردار گودرزي تعامل دو سويه مردم با پليس را ايجاد كننده امنيت پايدار در جامعه دانست و افزود: بايد احترام به مردم و رعايت حقوق شهروندي را سرلوحه كارمان قرار داده و با مردم با متانت و خوش‌رويي رفتار كنيم تا مردم از ما راضي باشند.

شايان ذكر است فرمانده انتظامي استان در سفر خود به شهرستان كازرون از چند مركز انتظامي در اين شهرستان از جمله پاسگاه بالاده و فامور بازديد و دستورات لازم در جهت رفع مشكلات موجود را صادر كرد.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸