پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۲۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

درووووووووود

صبح و ظهر و شب و همه ی وقت شما کازرونی های عزیز و مهربان به خیر، ایام به کام تان، دل تان شاد، شما در حال گوش دادن به برنامه ی رادیو صدای کازرون هستید و بنده و دیگر دست اندرکاران برنامه های رادیو صدای کازرون به عشق شما شنوندگان عزیز هم شهری در هر کجای این کره ی خاکی که هستید برنامه اجرا می کنیم و امیدوار هستیم که همیشه سالم و سرحال باشید و آرزو می کنیم که خوش رویی را به خود و دیگران هدیه کنید.
خدمت شما شنوندگان عزیز برنامه عرض کنم که این هفته برنامه ی رادیو صدای کازرون در ارتباط با مردم است یعنی مردم داری و شامل همه ی گروه ها و اقشار گوناگون مردم در لایه های مختلف اجتماعی می شود و فرقی ندارد که فرد یا شخص مورد نظر مسئولیتی داشته باشد تا بتوان عنوان مردم داری را به وی اتلاق نمود! بلکه این خصلت نیک و این روش خوب می تواند شامل هر فرد یا افراد جامعه باشد مثل یک بازاری یا یک کارخانه دار یا یک کارگر پمپ بنزینی یا یک سرایدار مدرسه یا یک مأمور نیروی انتظامی و البته و صد البته کارمند و معاون و سرپرست یا مدیر و مسئول یک اداره، فرقی هم نمی کند که سازمان مورد نظر خصوصی باشد یا دولتی و فرقی نمی کند که شخصی باشد یا عمومی مهم مردم داریست که این برنامه تعلق دارد به این موضوع
شنوندگان عزیز امروز با خبرنگار رادیو صدای کازرون در سطح شهر با شما هستیم و به صورت زنده گفت وگوهای شما شهروندان عزیز کازرونی را پخش خواهیم کرد.

خبرنگار عزیز رادیو کازرون تماس ما با شما برقراره.

- سلام و درود به همه ی شنوندگان محترم من در میدان مرکزی شهر یعنی میدان شهدا هستم و این گزارش را برای رادیو صدای کازرون ارسال می کنم شلوغی میدان از رفت و آمد خودروها و موتورسیکلت ها و تاکسی و اتوبوس های مسافربری و تردد مردم و نماد معروف میدان شهداء که شایعه های مبنی بر تخریب و بازسازی آن در چند روز اخیر در سطح شهر پخش گردیده و همچتان استوار و پابرجاست و نمای مقدس ترین یا بهتره بگم خاطره انگیز ترین مسجد جامع شهر هنوز بعد از مدتها به صورت آجر و نیمه تمام مانده! در خدمت یک هم شهری عزیز هستیم لطفا خودتان را معرفی کنید.
-
 من مهدی هستم

آقا مهدی، حتماً خبر دارید که برنامه ی امروز رادیو صدای کازرون اختصاص دارد به مردم داری مسؤولان لطفا در این رابطه نظر خودتان را برای ما و شنوندگان عزیز برنامه رادیو صدای کازرون بفرمایید.
-
 بله، حتما، ای کاش اونایی که صاحب پست و مقامی هستن به این امر بیشتر توجه می کردن که توسط همین مردم به اون جایگاه رسیدن پس نباید فراموش کنن و باید خادم مردم باشن و باید به مردم و خواسته هاشون توجه داشته باشن و خدای نکرده تکبر نداشته باشن چون هیچ پست و مقامی بهتر از توی قلب مردم جا داشتن نیس همان طور که لقمان حکیم به فرزندش پند داده که: سعی کن در بهترین کاخ ها و خانه های جهان زندگی کنی !!! و پسرش می گه: ای پدر ما یک خانواده ی فقیر هستیم چطور می تونم این کار را انجام بدم؟ و لقمان می گه: اگر با مردم دوستی کنی و در قلب آنها جای بگیری و آن وقت بهترین خانه های جهان مال توست...
با تشکر از شما هم شهری عزیز و فهیم کازرونی، تا گفت و گوی بعدی با یکی دیگه از هم شهریان عزیز کازرونی سری به واحد مرکزی رادیو صدای کازرون می زنیم.
از شما خبرنگار عزیز رادیو کازرون سپاسگزارم؛ شنوندگان عزیز خواجه حافظ شیرازی می فرماید: آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است / با دوستان مروت ، با دشمنان مدارا
تا برقراری تماس بعدی با خبرنگارمان در سطح شهر یک مطلب کوتاهی را برای شما قراعت می کنم که بریده ای از یک مقاله در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار کشور است و دیدم که خیلی زیبا و پر معناست گفتم در این برنامه حیف است که خوانده نشود: مردم داری اخلاق زیبنده ای است که می خواهد از الگوهای دینی و ارزش های مکتبی الهام بگیرد و مردم داری، اخلاق انبیا و اولیاست. یکی از ضرورت های اخلاق مسلمانی و معاشرت اسلامی مردم داری است، یعنی با مردم بودن، برای مردم بودن، در خدمت دیگران بودن، شریک درد و رنج و راحت و غم دیگران بودن. هم راهی و هم دردی و هم گامی با دیگران و هر نام دیگری که بتوان بر آن گذاشت. مردم داری رمز و راز حیات اجتماعی یک مسلمان است و برای او پایگاه مردمی و برخورداری از رأفت و رحمت و مودت و حمایت مردم را فراهم می آورد.
تماس ما دوباره با خبرنگارمان در سطح شهر برقرار شد.
- سلامی دوباره به شنوندگان عزیر برنامه، من خبرنگار رادیو صدای کازرون هستم و از مرکز شهرستان و از میدان شهداء برای شما هم شهریان محترم کازرونی و با شما مصاحبه و گفتگو انجام میدم و شما به صورت مستقیم این گزارش ها را خواهید شنید.
شما خودتان را معرفی کنید و جمله ای ار مردم داری بگویید:

- من محسن نادریان نژاد هستم؛

زندگی را نفسی می آید
زندگی را نفسی می گذرد
بهتر از مردم و مردم داری که در این تلخ زمانه بسی شاهکار است
من ندیدم، ندیدم هرگز
درود به شما هم شهری با ذوق، بنده با همه ی شما شنوندگان عزیز خداحافظی می کنم و شما را با مجری محترم برنامه در ایستگاه رادیو صدای کازرون تنها می گذارم.
این صدای رادیو کازرون است که از مرکز شهرستان پخش می شود، شنوندگان عزیز فکر می کنم به اندازه ی کافی از مردم داری گفتیم و شنیدیم، چیزی برای گفتن نمی ماند جز تذکری دوستانه به آنانی که پست و مقامی دارند و نمی دانند یا این که فراموش کرده اند که آن پست ها و موقعیت و منسب ها موقتی است!
بله به آنان بگوییم که در اداره اتان جواب سلام ارباب رجوع را به درستی بدهید و سرتان را از روی میز بلند کنید و با چهره ای بشاش پاسخ گوی مردم باشید چون این مردم ولی نعمت شما هستند.
و به شما هم می گوییم که لطفا خودتان را برای مردم نگیرید و تکبر را کنار بگذارید آن هم برای مردمی فهیم و آگاه و با ادب و کازرونی! با شما هم هستم که فکر می کنید این میز و این صندلی تا ابد به شما وفاداری می کند، بدانید که این گونه نیست.
و در پایان برنامه ی امروز ما از رادیو صدای کازرون به شماها که مردم دار نیستید و شاید مردم داری را بلد نیستید برای این که دوست داشتن و مردم دوستی را یاد بگیرید می گوییم که دوست تان داریم!
دوستت دارم یار کازرونی / دوستت دارم یار کازرونی / دوستت دارم یار کازرونی

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تقی کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
0
ـآقای خبرنگار لطفا یه کم از میدان مرکزی شهر و سر خیرات دور شو و تو خیابون کمربندی و باغ آسیایی و پردیس و ناصر آباد و قدس جنوبی و جاده ی دوون هم بیا و مشکلات اونجا رو هم پوشش بده
پاسخ ها
رادیو کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
درود
و به روی چشم
منتظر حضور خبرنگار رادیو صدای کازرون در این محله یا جاهایی که فرمودید باشید
ممنون از پیام تان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴