پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۲۲۸
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
به دنبال اعلام بسیج دانشجویی مبنی بر برگزاری پاتوق مطالبه گری:
به دنبال صدور اطلاعیه بسیج دانشجویی شهرستان کازرون مبنی بر برگزاری اولین نشست پاتوق مطالبه گری سال 95 با حضور شهردار و اعضای شورای شهر در روز سه شنبه 4 خردادماه در مسجد امام حسین(ع)، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون، با صدور اطلاعیه ای، حضور شهردار و اعضای شورا در این نشست را تکذیب کرد.

به گزارش کازرون نما، متن این تکذیبیه به شرح زیر می باشد:

مسئول محترم بسیج دانشجویی شهرستان کازرون

با سلام

عطف به نامه شماره  143/41/341/551 مورخ 28/2/95 در خصوص دعوت رسمی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کازرون جهت حضور در اولین نشست پاتوق مطالبه گری سال 95 به استحضار میرساند نظر به عدم هماهنگی جنابعالی با اعضای شورا پیرامون تاریخ و ساعت انعقاد جلسه، حضور اعضا به دلیل تداخل زمان پیشنهادی شما با جلسه رسمی شورای اسلامی در همان روز و همان ساعت امکانپذیر نمی باشد. لذا شایسته است از هرگونه اطلاع رسانی به شهروندان قبل از دریافت رسمی پاسخ دعوتنامه خودداری فرمایید. شایان ذکر است همچون سالهای پیشین، جلسه ی با عنوان اولین نشست هم اندیشی ((شهروند و شورا )) در سال 95، روز دوشنبه مورخ 1395/03/03 در مسجد ملابرات کازرون منعقد می گردد که بدین وسیله از عموم شهروندان و  کلیه اعضای بسیج دانشجویی دعوت به عمل می آید.

 تکذیبیه حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کازرون در اولین نشست پاتوق مطالبه گری سال 1395/مسئول بسیج دانشجویی: خوشحالیم که سبب خیر شدیم/ باید فرهنگ مطالبه گری و پاسخگویی در کازرون نهادینه شود

متن اطلاعیه نشست هم اندیشی شهروند و شورا

مردم شریف و گرانقدر شهر کازرون

با سلام

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت منجی عالم بشریت، حضرت صاحب الزمان (عج) و حماسه آزادسازی خرمشهر، بدین وسیله به اطلاع می رساند در راستای بهره مندی از نظرات شایسته همشهریان معظم شهر کازرون و پاسخ به سوالات ایشان، طبق روال سالهای گذشته، اولین نشست هم اندیشی «شهروند و شورا» روز دوشنبه مورخ  1395/03/03 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد ملابرات کازرون با حضور شهردار و اعضای شورای شهرکازرون برگزار می گردد. لذا از کلیه شهروندان فهیم و گرانقدر شهر کازرون جهت حضور دعوت به عمل می آید.

شایان ذکر است زمان و مکان سایر جلسات هم اندیشی شهروند و شورا متعاقباً اعلام می گردد.

 

به دنبال ارسال این نامه به بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، از سوی دیگر اما، مسئول این سازمان، در گفتگو با خبرنگاران، به این تکذیبیه واکنش نشان داد.

تکذیبیه حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کازرون در اولین نشست پاتوق مطالبه گری سال 1395/مسئول بسیج دانشجویی: خوشحالیم که سبب خیر شدیم/ باید فرهنگ مطالبه گری و پاسخگویی در کازرون نهادینه شود

محمدهادی صحرابان با اشاره به نشست پاتوق مطالبه گری گفت: در شهرستان کازرون متاسفانه چیزی که باعث عقب ماندگی کازرون شده است، نبود فرهنگ انتقاد پذیری مسئولین و همچنین دلزدگی شهروندان از پرسشگری و مطالبه گری از مسئولین است؛ لذا باید فرهنگ مطالبه گری و پاسخگویی در کازرون نهادینه شود و بسیج دانشجویی وظیفه خود می داند در این راه هزینه دهد.

محمدهادی صحرابان افزود: با توجه به نامگذاری امسال که توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، مزین شده است، مصمم هستیم با مسئولین شهرستان در این رابطه نشست‌های پاتوق مطالبه گری برگزار کنیم؛ تا هم عملکرد مسئولین منعکس شود، و هم برنامه‌های ایشان در رابطه با اقتصاد مقاومتی مشخص شود. به همین علت شهردار و اعضای شورای شهر را برای اولین جلسه انتخاب کردیم.

وی با اشاره به دعوت از اعضای «شورای شهر و شهردار» گفت: دعوت نامه‌ای برای شهردار و اعضای شورای شهر ارسال کردیم و بعد از دو روز که خبری از مخالفت ایشان نشد، آن را رسانه‌ای کردیم و بعداز گذشت یک روز باز هم مخالفت یا تکذیبیه ای دریافت نکردیم و لذا اقدام به توزیع پوستر برنامه نمودیم. خبرهایی که از شهرداری و شورای محترم شهر می آمد، حاکی از سردرگمی اعضای شورای شهر جهت شرکت یا عدم شرکت در برنامه بود و شهردار محترم از اول نیز تمایل به حضور نداشتند.

صحرابان افزود: بعداز گذشت 6 روز، اعضاء شورا جلسه کمسیون ماده 5 استانداری را پیش کشیدند و علی الظاهر جلسه‌ای که معمولا در پایان ظهر در شیراز به اتمام می رسد را در تکذیبه شان تا پاسی از شب عنوان کرده اند. انشاالله که چنین است.

وی ادامه داد: از این مسائل که بگذریم خبر مسرت بخشی است که اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم اعلام کرده اند که برای اولین بار بعد از قبول مسئولیت، در جمع مردم حاضر می‌شوند و این جای تشکر دارد و خوشحالیم که سبب خیر شدیم. گرچه مکان و زمان تغییر کرد اما به هر حال این اتفاق مبارک افتاد.

مسئول بسیج دانشجویی در پایان گفت: امیدواریم این تغییر زمان و مکان مانع شفافیت جلسه و پاسخگویی به شبهات و پرسش‌های شهروندان نشود و شهروندان به عنوان ولی نعمتان ما بتوانند آزادانه مسائل خود را مطرح کنند.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
رفیق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
0
احسنت به آقا هادی
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
2
جا افتادن فرهنگ مطالبه گری و پاسخگویی مسولین در حد مسئولیت و اختیاراتشان بسیار عالیست، امیدوارم با جا افتادن این فرهنگ مناسب، کسانی که مسئولیت های خاص دارند نیز در حد اختیاراتشان پاسخگو شوند. شاید یه زمانی برسه که شاهد پاسخگویی مسولین بلند پایه ی کشور در حدود اختیاراتشان هم بشیم.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
5
جناب اقای صحرابان عزیز
اگرشماواقعااهل مطالبه گری هستید وهدفتون مطالبه گری است غیرازشهرداری 1_ امام جمعه کازرون هم بایددردانشگاه حاظرشوندوبه مطالبات مردم پاسخ دهند2_ فرمانده سپاه شمانیزبایددردانشگاه حاظرشوندوبه سوالات مردم پاسخ دهند
البته درفضای ازادونه درفضای امنیتی وازپیش طراحی شده توسط شما
نمیشودکه فرمانده سپاه وامام جمعه محترم فقط تریبون هارادردست داشته باشندویک طرفه حرف بزنند که بایدانهاهم به میان مردم بیایندومطالبات مردم راپاسخ گویند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
4
جناب صحرابان عزیز،،،ما به شما احترام میگذاریم....ولی مگر دانشجویان چه کاری وچه خدمتی به مردم کازرون میکنند که میگویید مطالبه گری وپرسش از مسؤولین راحق خود میدانند..امام جمعه باید در قبال مسائل فرهنگی مسؤول باشد وپاسخگو باشد...این همه روستا از نبود مساجد و روحانی .......حوزه علمیه کجای کار است،،،،
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
4
با سلام
آقای صحرابان مطالبه گری از خود شما کی و چه موقع می باشد ؟ یه سوزن به خودت بزن یه چووال دوز به مردم .
شمایی که گاه و بیگاه در دانشگاه به دنبال با حجاب و بی حجاب می گردی ؟؟؟!!! خدا خیرتان دهد اگر واقعا نیت خیر باشد همه باید در هر سمتی پاسخگوی مردم فهیم شهرستان باشند .
شهردار ، فرماندار ، روسای ادارات ، روسای دانشگاهها و ...
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
5
آقای صحرابان لطفا مطالبه گری مردم را از امام جمعه، فرماندار شهرستان و رئیس سپاه نیز بخواهید...چرا مطالبه گری را فقط از جریان های فکری مخالف و مقابل خودتان پیگیری می کنید، ضمن این که کار شما واقعا صادقانه و از سر اخلاص عمل می باشد اما برادر عزیز من علاوه بر دیگران به اطراف خود هم نگاهی کنید...در عین حال این انتقاد بنده به شماست و مطمئن هستم روحیه انتقاد پذیری شما باعث دلسرد شدن شما از راه صادقانه و خیرخواهانه ای که دارید نخواهد شد...در ضمن کار خوبی را آغاز کردید اما برای همه باشد نه فقط عده ای خاص.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
0
آقاي امام جمعه لطفا پاسخ دهند نقش اقاي ...، .....، ...... و ... بعنوان مشاور چيست آيا اصلح تر، با دانش تر و مردمي تر از اين آقايان در شهر 1100 شهيد كازرون وجود ندارد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
0
مطالبه گری را از نهادهای انتصابی غیر پاسخگو شروع کنید
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
باسلام

برادرصحربان شمااگه صداقت داریدومیخوایدمشکلات ونواقصات وضعف هاحل بشه بایدازدرون سازمان خودتون شروع کنیدوازمسولینتون بخوایدوبیاریدبه همچنین سوالاتی پاسخ بدهند.
1_بااحترام به خون شهدای مدافع حرم وتقدیرازکسانی که مردانه وشجاعانه برای اعتقادات ومرزوبوم میجنگند بایدپاسخ داده شودچراصدهانفرروطی یک اموزش کوتاه مدت بیست روزه به نبردسوریه میفرستید؟ایاطی مدت بیست روزمیتوان یک فردنظامی پرورش دادوانهاراجلوتوپ وتفنگ وگلوله وخمپاره فرستاد ودرسوریه به اینهابگوییددربرابرشماچندتااوباشندکه بایک حمله فرارمیکنند؟ ایادرنبردسوریه واقعاچندتااوباشندکه بایک شلیک میگریزند؟چه کسی پاسخ میدهددرمحضرخداریخته شدن خون این عزیزان روکه اموزش های لازم نظامی روطی نکرده اند؟
2_درهمین تیپ امام سجادکازرون(اماررواعلام نمیکنم)......نفرنیروی قراردی وجوددارد ومشکلاتی وجوددارد وسالیان سال هست چراسازمان مشکلاتشان راحل نمیکند؟سازمان برای حق وحقوق این افراددربرابرخداوندمتعال چه پاسخی خواهدداد؟
البته مشکلات وضعف هارونمیگم
پس بهتره شمابه عنوان فردی دربدنه نیروهای نظامی اول سعی کنیدمسولین خودتون روبخواهیدمعضلات ومشکلات درونی سازمان خودتون روحل کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳