پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۲۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد خبر داد:
مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی از تبدیل وضعیت ۲۶ سرپرست واحد و مرکز این دانشگاه، از جمله واحد کازرون به ریاست خبر داد.

به گزارش کازرون نما، احمد دانیالی گفت: سرپرستان واحد و مراکز این دانشگاه که حکام ریاست آنها صادر شده از این پس مسئولیت بیشتری خواهند داشت و مورد ارزیابی بیشتری قرار خواهند گرفت.

وی افزود: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی تبدیل احکام سرپرستی روسای مراکز استان ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و بررسی روسای واحدها و مراکز در هیات امنای استانی مطرح می شود.

مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد با بیان اینکه فعالیت های سرپرستان واحدها و مراکز براساس جدول ارزیابی امتیاز دهی می شود، گفت: بر این اساس پس از تصویب شورای انتصابات، سرپرستان واحدها و مراکز مشغول به کار شده و حداقل ۶ ماه پس از شروع به کار، براساس جدول ارزیابی و همچنین پیشرفت آموزشی و اجرایی برای تبدیل وضعیت مورد بررسی قرار می گیرند.

دانیالی خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی های انجام شده و در صورت کسب امتیاز لازم، سرپرستان به هیات امنای استان معرفی می شوند و درصورت تایید در هیات امنا تبدیل احکام ریاست آنها به امضا ریاست دانشگاه می رسد.

وی از صدور ۲۶ حکم تبدیل سرپرستان واحدها و مراکز به ریاست خبر داد و گفت: در جلسه روز گذشته این احکام پس از تایید هیات امنای استان و ارزیابی شورای انتصابات و در نهایت تایید رئیس دانشگاه صادر شد.

مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد تاکید کرد: ۲۶ واحد و مرکزی که حکم تبدیل سرپرستی به ریاست آنها صادر شده شامل واحد فردوس، طبس، قائنات، خمینی شهر، دهاقان، تیران، کاشان، شهرضا، بهبهان، دزفول، سوسنگرد، اندیمشک، لاهیجان، صومعه سرا، فومن و شفت، رودهن، علوم دارویی، ایرانشهر، زابل، زرقان، کازرون، فسا، لامرد، ارسنجان، داراب و سروستان است.

دانیالی گفت: سرپرستانی شرایط مطلوب را بدست نیاورده اند مجدد مورد ارزیابی و در جلسات بعدی مجددا مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در صورتیکه در مدت زمان مشخص شده نتوانند به امتیاز مطلوب دست یابند در خصوص سرپرستی آنان تجدید نظر خواهد شد.

وی تاکید کرد: ارزیابی روسای واحدها و مراکز این دانشگاه متوقف نخواهد شد.

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
0
واقعا احسنت بر دکتر خاتم ساز که نوید آرامش را به واحد کازرون به ارمغان آوردند مستدام باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹