پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۲۰۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
با حضور مدیرکل راه و شهرسازی فارس:
پیشرفت فیزیکی محور چهار خطه تنگ ابوالحیات به دشت ارژن در حوزه شهرستان کازرون که از راه های مواصلاتی فارس با چند استان است یکشنبه با حضور مسئولان بررسی شد.

به گزارش کازرون نما، در این بازدید همچنین محور در دست احداث خشت کازرون به استان بوشهر و پیشرفت فیزیکی این محور مواصلاتی بررسی شد.
در این بازدید اعلام شد که محور چهار خطه تنگ ابوالحیات به دشت ارژن پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و دو پیمانکار در دو قطعه از این محور در حال کار هستند؛ که اگر با همین سرعت کار انجام شود سال 96 شاهد بهره برداری از محور چهار خطه تنگ ابوالحیات به دشت ارژن خواهیم بود.
سرعت در رفت و آمد وسائل نقلیه سبک و سنگین در این محور، کاهش ترافیک محور بوشهر به شیراز و صرفه جویی در سوخت از جمله اثرات مثبت این محور اعلام شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: یکی از راه هایی که مد نظر ماست، همین محور دشت ارژن به تنگ ابوالحیات است که طول آن 20 کیلومتر است و امیدواریم تا پایان امسال و یا نهایتا نیمه سال 96 این پروژه به اتمام برسد
خداداد مقبلی افزود: اعتباراتی که امسال برای راه های استان فارس پیش بینی کرده ایم بین 400 تا 500 میلیارد تومان است که پس از تصویب اعتبارات رقم دقیق آن ابلاغ خواهد شد.
محمد رضا نکویی بخش رئیس اداره راه شهرسازی کازرون هم گفت: محور چهار خطه تنگ ابوالحیات به دشت ارژن 20 در صد پیشرف دارد و اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه 40 میلیارد تومان است.
وی بیان کرد: برای محور خشت به استان بوشهر یک شرکت فعالیت دارد که قرار داد 6 کیلومتر آن محور بسته شده است و اعتباری که فعلا برای 6 کیلومتر اول این پروژه بسته شده است، 11 میلیارد تومان است که در فاز اول پل بزرگ مسیر آن احداث شده است.
وی گفت: با احداث این محور یک راه پدافند غیر عامل ارتباطی استان بوشهر به استان فارس بر قرار می کند.
شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد و محل اتصال فارس با استان های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان است.

نویسنده: سرویس خبر
منبع: ایرنا
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
1
0
این محور تنگ ابوالحیات به دست ارژن، چهار بانده بشه، دیگه هیچ بشری از جاده دشت برم نمیره و عملا کازرون دوباره به یک کوچه بنبست تبدیل میشه.
واقعا کازرون بدبخته ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
1
واقعا چرا بعضیا اینقدر تنگ نظر هستن.حاضری مردم تو ترافیک و .... باشن اما خودت نفع ببری.این جاده بین المللی هست به استان خوزستان راه داره به یاسوج راه داره و به بوشهر.رفاه مردم کشور مهمتر از هرچیزی هست.ایشالا به زودی جاده جدید هم صد بانده بشه همه ترافیک رو جاده جدید باشه تا شما راضی بشی ما هم راضی از جاده خلوت و بدون ترافیک
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
1
جاده ای که تا حالا 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، چطور تا سال 96 به بهره برداری میرسه؟؟؟
به نظر من یه فکری هم باید برای جاده شیراز به سپیدان و یاسوج کنن که واقعا تنگ و افتضاحه ... اگه اون جاده درست بشه، بخشی از ترافیک جاده شیراز تا قائمیه کم میشه ...
سلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
1
این جاده حداقل تا سال 97 گیره .... ولی اگه بیان یه جاده خوب از تنگ ابوالحیات و گاوکشک تا روستای کلانی بکشن و اون رو به جاده دشت برم هم وصل کنن، دیگه عالی میشه.
ناصر قائدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
1
با سلام به همه خصوصا آقا محمد
واقعا متاسفم. حاضری مردم غرب استان فارس و استانهای کهکیلیویه و بویر احمد و خوزستان توی ترافیک با اون همه مصرف بنزین و استهلاک قطعات ماشین و از همه مهمتر این همه کشته و زخمی در تصادفات هزینه بدهند و اونوقت بگی کازرون در بنبست میفته. واقعا نهایت تنگ نظری است.
ناصر قائدی از نورآباد ممسنی
مونا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
چطور بلدن زود جاده خودشون رو تمام کنم
فکری هم به تونل بناف کنن نماینده چنارشیجان که همه کار برای روستای خودت کردی همشهری هستم از روستای قلعه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸