پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۱۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
با حضور فرماندهان و مسئولین:
مراسم تودیع و معارفه فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان کازرون با حضور مسئولان در سالن گل های داوودی شهرستان کازرون برگزار شد.

به گزارش کازرون نما به نقل از  تنویر، مراسم تودیع و معارفه فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان کازرون با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی سپاه فجر استان فارس، امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کازرون در سالن شهیدان گل های داوودی شهرستان کازرون برگزار شد.

در حاشیه این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مصاحبه با خبرنگاران گفت: امنیت و اقتداری که امروز در منطقه و دنیا داریم به علت دلاور مردی رزمندگان است که در دفاع مقدس درسی به دشمن تا بُن دندان مسلح دادند که تا 100 سال آینده حتی فکر حمله در مخیله آن‌ها نگنجد.


 سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی افزود: امروز بازماندگان نسلی که در دفاع مقدس افتخارها آفرید در اقصی نقاط جهان در یمن، سوریه، عراق، افغانستان، لبنان و فلسطین و در هرجایی که ندای حضرت امام خمینی(ره) به آنجا رسیده است و باعث بیداری ملت‌های مسلمان شده و منافع استکبار به خطر افتاده، شجاعانه و با مظلومیت تمام در کنار آزادگان جهان ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند تا خواست استکبار که حذف دولت‌های اسلامی است تحقق پیدا نکند.

 وی با تاکید بر اینکه پاسدارانِ امروز ادامه دهندگان راه پاسدارانِ دیروز هستند خاطرنشان کرد: در عرصه های بین المللی همه‌ی ابر قدرت‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که تا خواست جمهوری اسلامی بر موضوعی در منطقه محقق نشود قطعا آن موضوع اتفاق نخواهد افتاد.

 فرمانده سپاه کازرون سپاه را دیده بان انقلاب خواند و فلسفه تشکیل آن را حفظ دست‌آوردهای انقلاب دانست و عنوان کرد: در هر عرصه‌ای چه در ایران و چه در خارج از کشور احساس شود انقلاب در خطر است سپاه مقتدرانه ورود خواهد کرد و هیچ ملاحظه‌ای را به جز حفظ انقلاب نخواهد داشت.

 شرفی با اشاره به این جمله امام(ره) که فرمود: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» خاطرنشان کرد: وقتی به این جمله امام خمینی(ره) فکر می کنیم می بینیم که واقعا اگر سپاه نبود خیلی اتفاقات شاید در این کشور رخ داده بود و الان کشور ما یک مستعمره بزرگ بود یا شاید ما یک آزمایشگاه بزرگ ژنتیک برای آمریکایی‌ها بودیم و هزاران شاید دیگر. 

در ادامه این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار اسفندیار دهقان فرمانده سابق گردان امام حسین(ع) تقدیر به عمل آمد و فرمانده جدید و جوان گردان حکم خود را دریافت کرد.

نویسنده: سرویس خبر
منبع: تنویر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
2
سلام.میگم این فرمانده جدیدوجوان اسم ورسم نداشت..........
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
2
اااااا، ایشون سرهنگ بودن؟؟؟ ؟ به خدا نمیدونستم، همیشه وقتی عکساش رو توی هر مراسمی میدیدم میگفتم این آقا کار و زندگی نداره، الان متوجه شدم که ایشون مسولیت داشتن. امیدوارم حلالمون کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
واقعا منم همینطور کاش عزیزان از اینها یاد می گرفتند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳