پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
به مناسبت هفته معلم:
مراسم گرامیداشت هفته معلم، با حضور صدها فرهنگی، گرامی فرماندار شهرستان کازرون، مسئولین بخش کوهمره نودان، تعدادی از دانش آموزان و خانواده های شهدا و نیز آقایان ملک پور (معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس) و قانعی و حجه السلام والمسلمین امیدی به عنوان میهمانان ویژه استانی برگزار گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان، مسیر ورودی سالن سرشار از عطر گلاب و زیبایی و سرازیری گل بر سر مردان و زنانی بود که جوهر قلمشان و صدای حنجره شان از سر شوق و صداقت و ایمان به خداوند متعال است.

از معلمان بخش کوهمره نودان تقدیر شد

در این برنامه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، رئیس آموزش و پرورش کوهمره نودان، ضمن عرض تبریک و خوش آمد به همه فرهنگیان و مسئولین بخش و میهمانان شرکت کننده در برنامه، هدف خود را نه ایراد سخنرانی بلکه فقط ادای احترام به فرهنگیان و خانواده های آنها به خاطر این مناسبت مهم دانست و معلم را به شعله شمعی که هیچوقت خاموش نمی شود تشبیه کرد.

از معلمان بخش کوهمره نودان تقدیر شد

ساسانی پور گفت: این معلم است که بهترین واژه ها را در قالب جمله و متن به دانش آموزان می آموزد و الف الفبای زندگی را به دانش آموز می فهماند.

در ادامه مراسم، دانش آموز آتوسا رضازاده با خواندن مقاله و تقدیم شعر با موضوع معلم، جلوه و شکوه خاصی به مراسم بخشید

از معلمان بخش کوهمره نودان تقدیر شد

سپس ملک پور معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس در سخنانی پیوستگی و ارتباط دانش آموزان و معلمان را در قالب شعری زیبا بیان کرد.

ملک پور در جمع فرهنگیان از روند رو به رشد و بهبود کیفیت معیشت فرهنگیان با توجه به نظام رتبه بندی سخن گفت. ایشان همچنین به بحث سواد آموزی و جذب بی سوادان و تدریس معلمان با توجه به میزان در نظر گرفته ساعات اظافه کاری پرداخت.

پس از ایشان، حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان کازرون نیز با تبریک به خاطر این مناسبت و آروزوی توفیق روز افزون برای همه فرهنگیان، به ایراد سخنرانی پرداخت.

در ادامه از کارشناس نهضت سواد آموزی این منطقه، و تعدادی از مدیران به دلیل عملکرد خوب و فوق العاده در بخش سوادآموزی و ارتقاء رتبه از 59 به پنجمین اداره در استان با اهدای لوح و هدایا تقدیر و قدردانی شد.

از معلمان بخش کوهمره نودان تقدیر شد

در پایان مراسم نیز معلملن نمونه منطقه ای و استانی معرفی گردیدند و به آنها هدایایی تقدیم شد و فرهنگیان برای صرف نهار راهی رستوران تالار مهر و ماه شدند.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴