پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۱۹۱
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
با کمال تاسف وقتی عکس ها را به اداره محترم تحویل دادم، این اداره هرگونه همکاری و ارتباط با بنده را قطع کرد و غرفه به نام خود به معرض دید عموم گذاشت. تا شاید امتیازی یا محبوبیتی کسب کند. همچنین دبیر محترم همایش نیز بمانند اداره ورزش و جوانان پاسخگو نبوده و نیستند.

مدیریت محترم سایت کازرون نما با سلام

به استحضار میرساند که  از ماه قبل و طی چندین بار تماس تلفنی دبیر محترم همایش دهه فرهنگ کازرون، و علیرغم میل باطنی، به طور مشروط حاضر به همکاری با همایش شدم.

هزینه برپایی غرفه باعث شد تا دبیر محترم همایش جناب حاج مرحمتی، بنده را ترغیب به همکاری با اداره ورزش و جوانان کازرون کند و باز برخلاف میلم فقط و فقط به حرمت نام کازرون و ناصردیوان پذیرفتم. دوجلسه در اداره ورزش و جوانان برگزار شد. در جلسه اول پیشنهاد بکارگیری عکس ها و کلیپ از بزرگان ورزش را ارائه دادم که متاسفانه اداره ورزش و جوانان این پیشنهادات را به نام رییس خود آقای منصوری در سایت ها و هفته نامه های محلی با نام "به گزارش علیرضاگلچین" که در جلسه حضور نداشت ارائه دادند؛ و وقتی با اعتراض و گلایه بنده مواجه شدند، با پادرمیانی آقای مرحمتی کوتاه آمدم. و اما در جلسه دوم، با معاون اداره ورزش و جوانان مقرر شد تا ضمن تهیه بنری دال بر حقوق معنوی، عکس ها و کلیپ بنام بنده در سر درب غرفه نصب گردد؛ و همچنین تلوزیونی جهت پخش کلیپ و نیروی انسانی تمام وقت برای غرفه در ایام برگزاری...

با کمال تاسف وقتی عکس ها را به اداره محترم تحویل دادم، این اداره هرگونه همکاری و ارتباط با بنده را قطع کرد و غرفه به نام خود به معرض دید عموم گذاشت. تا شاید امتیازی یا محبوبیتی کسب کند. همچنین دبیر محترم همایش نیز بمانند اداره ورزش و جوانان پاسخگو نبوده و نیستند.

مطالب فوق دردلی بود برای 7 سال تلاش صادقانه حقیر جهت جمع آوری عکس ها و ایجاد شناسنامه و هویت برای ورزش پر افتخار کازرون جهت تنویر افکار عمومی

خادم ورزش کازرون – محمدرضا پولادی

نویسنده: محمدرضا پولادی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
1
اگه اداره ورزش اینگونه برخوردکرده ... اور , ... اوراست این موضوع.متاسفانه درکشورماسرقت اثارفکری دیگران زیادصورت میگیردبه نظرمن به عنوان شهرونددراین زمینه دادستان شهرستان کازرون باتوجه به مدعی العموم بودنش میتواندواردمیدان شده ودادبستاندوهمین نوشته نویسنده میتواندبه عنوان شکواییه باشد.
حسین خرسند
|
Germany
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
0
2
جناب آقای مرحمتی عزیز لطفا پاسخگو باشید.این یک دزدی مسلم فرهنگی است.آقای رئیس اداره ورزش و جو انان با این روشها نمی شود محبوب شد.بنده بر خود لازم می دانم از زحمات جناب پولادی عزیز تشکر کنم و من تلفنی امام جمعه محترم را در جریان امر خواهم گذاشت.
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
0
1
دكتر جون
اخوي شما در جريان همه امور هستند!
چون آقاي مرحمتي زير دست ايشون كار ميكنن و ريز به ريز جزئيات رو بهشون ميگن.
در ضمن ايشون با فكر عقيده شما هم مخالفن. پس لطفا موضوع بيش از اين بغرنجش نكنيد
محمد حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
2
0
بنده از دوستان آقای مرحمتی هستم . کار آقای مسئول تربیت بدنی کاری زشت و ناپسند بوده و است که باید جوابگو باشد. اما در خصوص آقای مرحمتی نباید حرف های بیهوده زد . ایشان نه تنها با اصحاب ورزش بلکه با 23 اداره دیگر و بیش از 30 گروه هنری و ان جی او و شرکت هایی که در شهرک صنعتی مشغول به فعالیت هستند جلسه داشته که بیایند و در نمایشگاه دهه فرهنگ حضور داشته باشند با هدف معرفی بیشتر و بهتر پتانسیل ها و استعداد هایی که در زمینه های مختلف دارند
حالا اداره ورزش و جوانان ... کرده چرا شما اسم آقای مرحمتی را می آورید ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
مسلماً با شناختی که ما از آقای مرحمتی عزیز و گرانمایه داریم حتما هدف آقای مرحمتی این بوده که اداره تربیت بدنی بیاد ورزشکاران و بزرگان ورزش کازرون و مقام آوران و زحمتکشان این رشته را معرفی کنه .حالا اداره تربیت بدنی میاد یه سکه دیگری میزنه آن به آقای مرحمتی چه ربطی دارد ؟؟؟؟
ضمن اینکه آقای پولادی الان اگر بیاد قضیه را با آقای مرحمتی مطرح کنه مسلما ایشان از مسئولین اداره تربیت بدنی توضیح خواهند خواست که چرا این مسئله را پیش آوردند .
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
1
اتفاقا مسئول مستقيم هر اتفاقي كه در همايش دهه فرهنگ ميافتد آقاي مرحمتي هستند.
آقاي مرحمتي دبير و مسئول برگزاري دهه فرهنگ هستند پس تمام مسئوليت ها و كم و كاستي ها و خوبي ها بعهده وي است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
0
راست میگه با آقای مرحمتی کاری نداشته باشید. این بنده خدا بعد از فهمیدن میزان رایش توی انتخابات شورای شهر داره کارای مهمی میکنه. همه هدفش فقط خداست دیگه اصلا به انتخابات و رای فکر نمیکنه. فقط فکر فرهنگ مردمه. برا همین همه جا هستش. توی دفتر امام جمعه توی هفته نامه بیشاپور. توی ختم حسن حاتمی توی جشن فلانی...
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
0
مرد یک تاز عرصه فرهنگ و هنر کازرون هنوز که هنوزه در شهرستان کازرون فقط حاج محمد مرحمتی است که همینطور که می بینید هنرمندان هم پا به پای ایشان در حرکت هستند . ان شا اله که ایشون همیشه سالم و تندرست باشن و ان شا اله خداوند به آدم های حسود که نمی تونند بالاتر از خودشون را ببینند شفای عاجل عنایت بفرماید .
مرگ بر هر چی منافق و حسود است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
راست میگه تا حالا خدا همچین انسانی نیافریده!
نصراله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
0
والا اینقدر غرفه های درجه یک در نمایشگاه دهه فرهنگ زیاد است که اصلا غرفه اداره تربیت بدنی تو چشم نمی آید .
بنظرم بجای غرفه تربیت بدنی اگر یه غرفه ای برای این باشگاه های ورزشی مثل بدنسازی داده بودن خیلی بهتر تو چشم می آمد تا غرفه اداره تربیت بدنی .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲